Hornbach, o noua campanie publicitara
Reading Time: 2 minute<p> </p> <p> Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, a lansat o noua campanie publicitara, care are in centrul sau clientul.</p> <p> „Punem la dispozitia clientilor nostri servicii multiple si suntem alaturi de ei cu sfaturi oricand au nevoie. De asemenea, le oferim garantia celui mai mic pret, dar ne axam si pe crearea unei legaturi stranse cu ei. Prin noua campanie pe care o lansam in aceasta primavara vrem sa intarim ideea potrivit careia Hornbach este partenerul ideal pentru proiecte de amenajare si sa le aratam tuturor ca ei insisi pot fi niste creatori”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach Romania.</p> <p> Povestea spotului TV are la baza experienta pe care o traieste personajul principal al clipului. Acesta realizeaza unul dintre cele mai frumoase proiecte de “amenajare” – o planeta. Construieste dealuri, vai, lacuri si rauri pe care le umple cu apa, dand astfel viata creatiei sale. Cu mandrie si bucurie, personajul din spotul Hornbach isi admira munca si, in final, isi indeamna semenii la actiuni similare.</p> <p> Mesajul transmis de el – “E randul tau!” – este menit sa ofere incredere oamenilor in propriile forte. Totodata, intreaga campanie de primavara a Hornbach indeamna la schimbare, la crearea de proiecte noi, cu pasiune si dragoste.</p> <p> Pe piata din Romania, noua campanie a debutat la inceputul lunii martie si se va desfasura pana la finalul lunii iunie. Aceasta se va desfasura pe outdoor, posturi de televiziune nationale, dar si pe bannerele din fata magazinelor. Noua campanie este una internationala si va fi implementata in toate tarile unde activeaza Hornbach: Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia si Suedia.</p> <p> De asemenea, imagini specifice campaniei se vor regasi si in prospectul din luna aprilie, dar si pe site-ul Hornbach. Tot pe <a href=”http://www.horbach.ro/”>www.hornbach.ro</a> este disponibil si noul spot TV.</p> <p> Campania, creata in Germania de catre agentia Heimat, se adreseaza consumatorilor de sex masculin, cu varsta cuprinsa intre 30 si 54 de ani, insa nu lasa deoparte nici persoanele de sex feminin, care sunt foarte importante pentru companie.</p> <p> Grupul Hornbach, fondat in 1877, este o afacere de familie si se numara printre liderii de pe piata magazinelor de materiale de constructii si gradinarit din Europa.</p> <p> Cotata la Bursa din Frankfurt inca din 1987, compania activeaza in 9 tari europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si Romania), operand 138 magazine.</p> <p> In Romania, Hornbach a deschis primul magazin in 2007, iar in acest moment detine trei magazine in Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), unul in Brasov si unul in Timisoara.</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz