HORNBACH, unul dintre principalii jucători ai pieței europene de materiale de construcții și grădinărit, își extinde rețeaua națională cu un nou magazin, în Constanța. Situat pe bulevardul Aurel Vlaicu nr. 158, cel de-al nouălea magazin al Grupului HORNBACH în România beneficiază de o suprafață totală de vânzare de 20.000 mp, din care fac parte și departamentul Grădină, cu 5.000 mp, dar și Drive In, cu 6.600 mp, unde clienții au acces direct la raft cu mașina proprie.
Investiția în magazinul din Constanța a fost de peste 32 de milioane de euro, ducând investițiile totale ale companiei în România la 234,2 milioane de euro, în cei 15 ani de prezență pe piața românească de profil.
„Decizia de a extinde rețeaua națională HORNBACH cu un magazin în Constanța a fost determinată de faptul că acest oraș are o evoluție economică pozitivă și un potențial constant de dezvoltare. Constanța este un oraș cu peste 300.000 de locuitori, cărora HORNBACH le oferă un sortiment vast de produse ce respectă standardele de calitate germană, la un raport excelent calitate-preț. În plus, magazinele noastre vin în întâmpinarea nevoilor clienților cu o serie de servicii, cum sunt cele de montaj, debitare lemn, confecționare perdele, înrămat tablouri și mixat vopsele“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH România.
Magazinul HORNBACH din Constanța pune la dispoziția clienților un sortiment vast de produse destinate construcției și amenajării spațiilor interioare și exterioare. Categoriile principale de produse care se regăsesc în magazin sunt: materiale de construcții, prefabricate și pardoseli, electro și corpuri de iluminat, feronerie, scule și unelte, produse pentru amenajarea băilor și bucătăriilor, plăci ceramice, vopsele, perdele și covoare. De asemenea, în zona Grădină și Zoo clienții găsesc produse pentru animalele de companie și acvaristică, dar și produse necesare amenajării grădinii și petrecerii timpului liber: plante de interior și exterior, substrat și îngrășăminte, ghivece, garduri, mobilier de grădină și grătare.
„Noi ne diferențiem de competitori prin posibilitatea de a mixa până la un milion de nuanțe de culoare. Prin oferirea acestui serviciu, clienții noștri au posibilitatea de a obține în magazin orice nuanță de vopsea dorită. Un alt avantaj pe care îl oferim clienților este posibilitatea de a-și realiza proiectele cu ajutorul serviciilor noastre profesioniste de montaj“, a mai precizat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH România.
În magazinul nostru online, clienții găsesc peste 75.000 de produse, majoritatea disponibile și prin intermediul serviciului de „Rezervare și ridicare din magazin”. Produsele pot fi ridicate din magazinul HORNBACH preferat în doar două ore de la confirmarea rezervării sau alt termen personalizat.
„HORNBACH este recunoscut la nivel național pentru strategia prețurilor mereu mici, 365 de zile pe an, precum și pentru raportul excelent calitate-preț, ceea ce ne transformă într-un partener stabil pentru clienții noștri, persoane fizice sau juridice. Filozofia noastră este orientată atât către interesele clienților care doresc să realizeze proiecte pe cont propriu, dar și către cei care aleg să implice meșteri, designeri, arhitecți sau alți profesioniști din domeniu“, adaugă Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH România.
Magazinul HORNBACH din Constanța este situat pe bd. Aurel Vlaicu nr. 158 și va fi deschis publicului începând cu data de 28 septembrie.
Programul de funcționare este de luni până sâmbătă, între orele 08.00 și 21.00, iar duminica de la 08.00 la 19.00.
În ceea ce privește zona Drive In, aceasta va fi deschisă de luni până sâmbătă, între 07.00 și 21.00, iar duminică în intervalul 08.00-19.00.
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…
Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…