Stiri

HORNBACH a deschis la Constanța cel de-al nouălea magazin

Reading Time: 2 minute

HORNBACH, unul dintre principalii jucători ai pieței europene de materiale de construcții și grădinărit, își extinde rețeaua națională cu un nou magazin, în Constanța. Situat pe bulevardul Aurel Vlaicu nr. 158, cel de-al nouălea magazin al Grupului HORNBACH în România beneficiază de o suprafață totală de vânzare de 20.000 mp, din care fac parte și departamentul Grădină, cu 5.000 mp, dar și Drive In, cu 6.600 mp, unde clienții au acces direct la raft cu mașina proprie.


Investiția în magazinul din Constanța a fost de peste 32 de milioane de euro, ducând investițiile totale ale companiei în România la 234,2 milioane de euro, în cei 15 ani de prezență pe piața românească de profil.
„Decizia de a extinde rețeaua națională HORNBACH cu un magazin în Constanța a fost determinată de faptul că acest oraș are o evoluție economică pozitivă și un potențial constant de dezvoltare. Constanța este un oraș cu peste 300.000 de locuitori, cărora HORNBACH le oferă un sortiment vast de produse ce respectă standardele de calitate germană, la un raport excelent calitate-preț. În plus, magazinele noastre vin în întâmpinarea nevoilor clienților cu o serie de servicii, cum sunt cele de montaj, debitare lemn, confecționare perdele, înrămat tablouri și mixat vopsele“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH România.


Peste 60.000 de produse cu prețuri mereu mici. 365 de zile pe an.


Magazinul HORNBACH din Constanța pune la dispoziția clienților un sortiment vast de produse destinate construcției și amenajării spațiilor interioare și exterioare. Categoriile principale de produse care se regăsesc în magazin sunt: materiale de construcții, prefabricate și pardoseli, electro și corpuri de iluminat, feronerie, scule și unelte, produse pentru amenajarea băilor și bucătăriilor, plăci ceramice, vopsele, perdele și covoare. De asemenea, în zona Grădină și Zoo clienții găsesc produse pentru animalele de companie și acvaristică, dar și produse necesare amenajării grădinii și petrecerii timpului liber: plante de interior și exterior, substrat și îngrășăminte, ghivece, garduri, mobilier de grădină și grătare.


„Noi ne diferențiem de competitori prin posibilitatea de a mixa până la un milion de nuanțe de culoare. Prin oferirea acestui serviciu, clienții noștri au posibilitatea de a obține în magazin orice nuanță de vopsea dorită. Un alt avantaj pe care îl oferim clienților este posibilitatea de a-și realiza proiectele cu ajutorul serviciilor noastre profesioniste de montaj“, a mai precizat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH România.


În magazinul nostru online, clienții găsesc peste 75.000 de produse, majoritatea disponibile și prin intermediul serviciului de „Rezervare și ridicare din magazin”. Produsele pot fi ridicate din magazinul HORNBACH preferat în doar două ore de la confirmarea rezervării sau alt termen personalizat.

Cei 110 angajați ai magazinului vor oferi consiliere specializată și soluții de amenajare adaptate nevoilor și bugetului fiecărui client.


„HORNBACH este recunoscut la nivel național pentru strategia prețurilor mereu mici, 365 de zile pe an, precum și pentru raportul excelent calitate-preț, ceea ce ne transformă într-un partener stabil pentru clienții noștri, persoane fizice sau juridice. Filozofia noastră este orientată atât către interesele clienților care doresc să realizeze proiecte pe cont propriu, dar și către cei care aleg să implice meșteri, designeri, arhitecți sau alți profesioniști din domeniu“, adaugă Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH România.

Magazinul HORNBACH din Constanța este situat pe bd. Aurel Vlaicu nr. 158 și va fi deschis publicului începând cu data de 28 septembrie.
Programul de funcționare este de luni până sâmbătă, între orele 08.00 și 21.00, iar duminica de la 08.00 la 19.00.
În ceea ce privește zona Drive In, aceasta va fi deschisă de luni până sâmbătă, între 07.00 și 21.00, iar duminică în intervalul 08.00-19.00.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

50 de minute ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

4 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

4 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

6 ore ago

E.ON România și Asociația Zi de BINE colaborează pentru prevenirea consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor

E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…

7 ore ago

Lidl continuă proiectul Pâine și Mâine derulat de World Vision România

În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…

7 ore ago