Antreprenori Stiri

HoReCa Business Accelerator se extinde de anul viitor. Premiu de 2000 de euro pentru cel mai bun pitch

14 dec. 2020 2 min

HoReCa Business Accelerator se extinde de anul viitor. Premiu de 2000 de euro pentru cel mai bun pitch

Reading Time: 2 minute

Acceleratorul HoReCa Business Accelerator, dezvoltat de Hospitality Culture Institute, se extinde în 2021 cu a doua ediție și va acorda un premiu de 2.000 de euro pentru cel mai bun pitch, independent de posibilele finanțări acordate în program de fonduri de investiții și investitori de tip angel.

Cu ocazia ediției din 2021 a HoReCa Business Accelerator, organizatorii extind aria de selecție pentru start-up-uri în Republica Moldova și în Diaspora românească, printr-un parteneriat cu RePatriot, proiect al Romanian Business Leaders, care devine astfel scouting partner al programului. De asemenea, a fost stabilit un parteneriat cu KPMG, care devine Fiscal Partner al acceleratorului. Și la această ediție se continuă parteneriatul cu Țuca, Zbârcea și Asociații în ceea ce privește aspectele legale, de dreptul concurenței și marca înregistrată, dar și aspecte legate de M&A și financing.

Antreprenorii din România, Republica Moldova și din Diaspora se pot înscrie în perioada 14 decembrie 2020 – 31 ianuarie 2021, iar bootcamp-ul acceleratorului va fi organizat în perioada: 10 februarie – 26 martie 2021. Toate activitățile celei de-a doua ediții HoReCa Business Accelerator vor avea loc online.

“Extinderea programului HoReCa Business Accelerator reprezintă un moment important în procesul de recuperare a sectorului ospitalității. Antreprenorii și investitorii inovatori sunt cei care pot da startul unei reveniri în V a sectorului HoReCa, iar noi suntem aici să le facilităm dezvoltarea, să îi punem în contact cu profesioniști ai industriei și să îi ajutăm să găsească finanțare pentru businessurile lor”, a declarat Robert Agarici, coordonatorul HoReCa Business Accelerator.

Noua cohortă va fi dedicată start-up-urilor cu un model sau idee de afacere în concept de servire a mâncării și băuturii, concept de produse dedicate sectorului și produse digitale aplicabile.

Dintre antreprenorii care au aplicat pentru un loc în ediția din anul 2020 a acceleratorului, 50% dezvoltă produse digitale, 25% creează concepte de produse dedicate sectorului și 25% au un model de business bazat pe concepte de servire a mâncării și băuturii. De asemenea, 80% dintre proiectele înscrise la prima ediție a HoReCa Business Accelerator au fost la nivelul de startup, iar 20% au fost idei de afaceri.

Printre firmele din prima cohortă a HoReCa Business Accelerator se numără startup-ul Comarket, un marketplace B2B adresat industriei ospitalității românești, listat pe platforma de crowdfunding Seedblink, care a atras deja o investiție de tip equity de 70.000 euro din partea Țuca Zbârcea & Asociații.

De asemenea, alte două businessuri care au absolvit prima ediție a HoReCa Business Accelerator se află în tratative avansate cu fondurile de investiții și investitori de tip angel, parteneri ai HoReCa Business Accelerator.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: