La 25 de ani de intervenții în sprijinul celor mai vulnerabili copii, Fundația Hope and Homes for Children lansează astăzi campania-manifest #CineNuCe. Pentru că fiecare copil are nevoie de CINEva, nu doar de CEva, pentru a prinde avânt spre viață. Iar pentru asta, este nevoie ca, împreună, să închidem ultimele orfelinate din România și să fim cei care schimbă viitorul copiilor fără părinți.
În total, în 25 de ani de intervenții, Hope and Homes for Children România a susținut peste 41.500 de copii să rămână în siguranță lângă părinții sau familia lor extinsă și să nu fie instituționalizați, prin Programul de Prevenire a Separării Copilului de Familie.
Din 1998 și până în prezent, Fundația a contribuit la închiderea a 68 de centre de plasament, iar prin eforturile Hope and Homes for Children și ale partenerilor săi au fost dezvoltate 123 de case familiale, cu peste 7.200 de copii scoși din orfelinate și 1.900 reintegrați în familia naturală sau extinsă.
„Copiii fără părinți au nevoie de cineva, nu doar de ceva. Când nu au pe nimeni, au nevoie, de fapt, de noi toți. Campania #CineNuCe vorbește despre relația dintre părinte și copil prin lentila dragostei, a grijii, a familiei care ocrotește. De ocrotire au nevoie acum 2.000 de copii încă instituționalizați în 77 de centre de plasament și sutele de mii de copii care trăiesc, în România, sub limita sărăciei. Toți au nevoie să crească departe de traumă, de durere și de singurătate”, afirmă Robert Ion, Director General Hope and Homes for Children România.
Campania #CineNuCe va rula pe principalele stații de televiziune, media digitală, influenceri și social media. Spotul poate fi vizionat AICI, pe canalul de Youtube al Hope and Homes for Children România.
Campania este creată în jurul leagănului conceput de arhitecta Federica Sala și construit de Hope and Homes for Children, în premieră, în România: cea mai frumoasă metaforă a dragostei și a speranței că niciun copil nu va mai trăi coșmarul instituționalizării. Simbol al dragostei necondiționate pe care părintele i-o poartă copilului, atrage, totodată, atenția asupra a ceea ce îi lipsește cel mai mult unui copil din orfelinat: dragostea, atenția, grija și căldura unei familii.
Hope and Homes for Children marchează startul campaniei #CineNuCe în Parcul Tineretului. Leagănul-operă de artă va fi disponibil în intervalul 10.00-19.00 pe Aleea fântânilor, pentru a-i bucura pe trecătorii mai mari și mai mici. În plus, Fundația a pregătit o serie de activități destinate familiilor, precum ateliere creative susținute de artistul păpușar Ana Crăciun-Lambru și un flashmob al școlii de dans Cobo Dance Center (ora 13.30).
Hope and Homes for Children va fi prezentă în parcul Tineretului cu mesajul campaniei și activități pentru copii și în următoarele 3 sâmbete, respectiv 14, 21 și 28 octombrie, în funcție de condițiile meteo.
Acțiunile din Parcul Tineretului au loc cu sprijinul PMB, prin ALPAB
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…