HomeWhiz, prima gamă completă de electrocasnice conectate de la Grundig
Reading Time: 2 minuteProducătorul global de aparate electrocasnice și electronice premium, Grundig, lansează pe piața locală HomeWhiz, prima gamă de electrocasnice inteligente, printr-o campanie dedicată.
Gama HomeWhiz cuprinde cinci produse, o mașină de spălat rufe și un uscător, un cuptor, o combină frigorifică și o mașină de spălat vase, urmând ca pe durata anului gama să fi actualizată și cu alte produse.
HomeWhiz face referire la operațiuni simple, precum schimbarea temperaturii din frigider, pornirea programului de spălare a rufelor sau vaselor, sau pur si simplu consultarea din aplicație a rețetei pentru masă și preîncălzirea cuptorului din drum spre casă, toate operațiunile fiind disponibile de pe device-urile mobil.
Grunding lansează o campanie dedicată în ceea ce privește experiența utilizării electrocasnicelor, campanie care include comunicarea pe platformele digitale Grundig – Facebook, Youtube, microsite, comunicare online și offline în lanțurile de retaileri și atragerea ca ambasador a Lorenei Buhnici.
”Utilizatorii produselor Grundig sunt persoane pragmatice, ce prețuiesc timpul liber și care doresc să îl dedice activităților ce le fac plăcere, iar gama HomeWhiz face fix acest lucru, prin oferirea unei experiențe digitalizate chiar și în utilizarea electrocasnicelor. Iar pentru că vorbim de tehnologie de ultimă generație, am ales-o ca ambasador pe Lorena Buhnici, o persoană pentru care tehnologia nu are niciun secret”, a declarat Gabriel-Adrian Eremia, Marketing Director Arctic.
Cu scopul de a introduce publicului tehnologia de ultimă generație, Grundig a dezvoltat cu Lorena Buhnici o serie clipuri video, materiale pe platformele online, dar și pe platforma unbusy dedicată conceptului de electrocasnice conectate.
”HomeWhiz este exemplul perfect de cum tehnologia se traduce în confort sporit și în siguranță. Totul mai ușor și mai rapid, cu ajutorul unei aplicații mobile simple și intuitive”, a completat Lorena Buhnici, ambasador Grundig HomeWhiz”.
Pe platforma unbusy, gândită și dezvoltată de Grundig și Lorena Buhnici, vor fi disponibile 17 clipuri video de la momentul în care echipa montează electrocasnicele, până la sfaturi despre utilizarea efectivă a acestora.
”Suntem conștienți că poate perspectiva unor electrocasnice inteligente, pe care le controlăm de la distanță, poate părea complicată. Ne-am dorit ca Lorena să interacționeze acasă cu întreaga gamă Grundig HomeWhiz și să împărtășească astfel întreaga experiență în detaliu”, a spus Alexandra Pascu, Brand Manager Beko & Grundig.
HomeWhiz dispune de sisteme de protecție VDE Smart Home și de o eficiență energetică superioară. Astfel, electrocasnicele se pot adapta nevoilor clare ale consumatorilor, chiar și diagnosticarea produsului poate fi realizată de la distanță, prin analizarea comportamentului de utilizare.
Electrocasnicele mari Grundig cuprind un pachet de servicii premium constituit din garanție de produs de 7 ani, precum și garanție de 10 ani la motor și compresor EcoInverter. Instalarea și diagnoza produselor este gratuită și există și posibilitatea de a returna produsele în 100 de zile de la achiziție.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz