Fie ea mai complicată sau mai ușoară, pandemia încă nu a spus adio. În timp însă am învățat să ne adaptăm și chiar să facem haz de necaz. Dar, poate cel mai important, lockdown-ul ne-a învățat că lucrurile se pot rezolva și mai simplu. Că nu mai e nevoie să căutăm 45 de minute un loc de parcare ca să mâncăm ceva bun sau că putem evita aglomerația din supermarket la orele de vârf. Și chiar ne place să facem asta. Iar umorul, prietenul românului, ajută mereu.
Toate aceste dificultăți sunt însă parcă și mai dificile iarna când ne confruntăm cu frig, gheață, trafic, etc. În acest context, McDonald’s a venit în ajutorul consumatorilor și fanilor săi, oferindu-le rapiditate, ușurință și eliminarea grijilor. „Home Menu” ediția a doua este menit să salveze consumatorii de la momentele de neplăcere, de la ieșitul din casă, dar nu și de la distracția cu prietenii sau momentele de cozyness din familie. Mai multă ușurință, mai multă distracție alături de cei dragi, „Home Menu 2” fiind o ofertă de grup, disponibilă atât în restaurante, cât și prin McDelivery si McDrive.
„În cadrul echipei noastre, la McDonald’s, există o preocupare permanentă pentru a oferi clienților cele mai relevante produse și pachete, dar și pentru confortul lor. Iar acesta devine cu atât mai important în acele perioade din an în care vremea este neprietenoasă, ziua, scurtă și temperaturile, impredictibile. Prin urmare, venim în întâmpinarea clienților McDonald’s cu o nouă ediție „Home Menu” – de data aceasta în două variante. Cele două bundle-uri sunt disponibile pe toate canalele noastre de vânzare, dar în comunicare punem accent pe McDelivery și McDrive – cei mai importanți driveri de convenience de la McDonald’s”, a declarat Irina Angelescu, Marketing Director, Premier Restaurants România.
McDonald’s continuă colaborarea cu agenția de publicitate DDB România și alege să apeleze la umorul atât de iubit de români și în această nouă campanie integrată ce se desfășoară în perioada 7 ianuarie – 28 februarie 2022.
Dacă în campania de anul trecut a „Home Menu” situațiile prezentate în reclame erau în linie cu starea de spirit generată de lockdown, acum când oamenii ies din casă, echipa DDB România a ales să dramatizeze, cu umor, o serie de situații în care ieșitul din casă pe timp de iarnă la cumpărături se dovedesc a fi comice sau chiar periculoase uneori.
„Nu mai știu care a venit primul, brieful sau iarna. Iar la frigulețul de afară parcă mergeau croșetate niște povești la gura sobei. Așa că ne-am așezat roată în jurul ventiloconvertoarelor din creație și așa au apărut poveștile Home Menu. Istorioare reale, nimic inventat. Mă rog, poate am adăugat câte o floricică pe ici pe colo, mai mult de dragul căldurii aduse de agentul termic. În fine, s-a glumit, s-a râs, s-a comandat Mec la birou și am lucrat fericiți până la finalul programului,” a spus Ștefan Vasilachi – Creative Director la DDB România.
Echipele care au contribuit la realizarea campaniei sunt formate din:
Echipa McDonald’s: Irina Angelescu – Marketing Director, Premier Restaurants România, George Romanescu – Marketing Manager, Premier Restaurants România
Echipa DDB România: Ștefan Vasilachi – Creative Director, Alexandru Iliescu – Senior Copywriter, Teodor Minea – Senior Art Director, Georgiana Rotaru – Account Director, Carmen Răduță – Account Manager, Ioana Dobrinescu – Senior Strategic Planner
Campania Home Menu 2 promovează următoarele oferte:
Home Menu 2 – 60 de lei, pentru 3-4 persoane
2 Meniuri medii Big Mac
1 Meniu mediu Quarter Pounder
2 McPuișor
3 Plăcinte vișine
Grand Home Menu 2 – 75 de lei, pentru 5-6 persoane
2 Meniuri medii Quarter Pounder
2 Meniuri medii McChicken
1 McPuișor
1 Cheeseburger
4 Plăcinte vișine
Organizația nonguvernamentală Help Autism a lansat prima franciză socială din România, un model de business social inovator, care asigură atât…
Orange România redeschide Palatul Telefoanelor, monument istoric al Bucureștiului, situat pe Calea Victoriei. Scopul Orange este de a reuni echipele…
GARBE Industrial Real Estate GmbH, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori și administratori de proprietăți logistice și industriale, atât în…
Cu puțin timp în urmă am avut un eveniment la Oradea, împreună cu prietena mea Andreea Roșca și cu ceilalți…
În primele două luni de toamnă, numărul turiștilor internaționali care au mers în vacanță în Egipt a crescut cu aproape…
Fundația Culturală Gaudium Animae invită publicul în data de 26 noiembrie, de la ora 19:00, în Aula Bibliotecii Centrale Universitare…