În contextul ediției de anul acesta a UEFA Champions League, Heineken lansează o nouă campanie prin care transformă casele consumatorilor și pasionaților de fotbal în Home Bar-uri. În campanie sunt implicați vedeta TV Cabral Ibacka și fostul fotbalist Ciprian Marica, ale căror roluri sunt acelea de a stabili unde este mai bine să fie vizionate meciurile de fotbal din UCL: acasă sau într-un bar. Dezbaterea are loc pe paginile oficiale de Social Media ale acestora și a pornit de la provocarea pe care brandul Heineken a lansat-o consumatorilor săi și iubitorilor de fotbal, în campania Home Bars.
Cum arată, pentru pasionații de UEFA Champions League, o seară de meci perfectă?
Prima variantă ar fi: o seară în care nu ratezi nici un moment important, ești cu toți prietenii alături, undeva într-un pub în care poți să trăiești experiența UCL la cote maxime și în care să ai bere rece pe tot parcursul meciului.
Dar știm cu toții că întreaga ieșire implică rezervări cu mult timp înainte, cozi interminabile, agitație în jur și multe alte elemente surpriză. Și parcă tot acasă este mai bine.
De aceea, Heineken a lansat în digital o provocare pentru consumatori, în urma căreia să se poată bucura de experiența UCL în propriul Home Bar, adus de Heineken la ei acasă.
Ce este, de fapt, un Home Bar?
”Un Home Bar este un mix memorabil de fotbal, locuri VIP, gustul berii reci pe care o ai la îndemână pe parcursul întregului meci, energia și entuziasmul prietenilor, compania unui barman profesionist Heineken, multă dispoziție bună și totul fără aglomerație, cozi, rezervare sau situații neașteptate care te pot împiedica să te bucuri de momentele importante ale meciului”, explică Anca Mușat, Director Marketing, Heineken România.
Mai multe detalii despre campanie se găsesc pe https://homebars.ro.
PPC a avut o performanță solidă și în trimestrul al treilea, continuând tendința pozitivă din cele două trimestre anterioare. În…
Euforia Retreat & Spa a înregistrat în lunile de vară un grad de ocupare în medie de 80%, față de…
După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…
Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…