Holsten si Tempo, o nouă campanie de imagine
Reading Time: < 1 minutBerea Holsten, din portofoliul URBB, are o nouă campanie de imagine, realizată de Tempo, avându-l protagonist pe Gheorghe Hagi.
Campania susține ideea de cavaler modern prin intermediul Regelui Hagi și al elevilor săi de la echipa Viitorul.
Echipa Tempo Advertising: Răzvan Mițoiu– Director Creație; Mihai Preotu – Director Strategie; Gabriel Coman – Senior Copywriter; Edouard Cubassa – Senior Art Director; Eugen Gana – Senior Copywriter; Bogdan Firu – DTP; Elena Pomarac – Account Director; Andreea Racoceanu – Account Executive
Echipa URBB: Paul Markovits – Vicepresedinte Marketing; Mihaela Necula – Marketing Manager; Adrian Puiu – Brand Manager Holsten
Casa de productie: Multimedia Est
Regizor: Radu Muntean
Din 2017, echipa FC Viitorul este sponsorizată de Holsten.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz