Marketing

Holsten si Tempo, o nouă campanie de imagine

19 feb. 2018 < 1 min

Holsten si Tempo, o nouă campanie de imagine

Reading Time: < 1 minut

Berea Holsten, din portofoliul URBB, are o nouă campanie de imagine, realizată de Tempo, avându-l protagonist pe Gheorghe Hagi.

Campania susține ideea de cavaler modern prin intermediul Regelui Hagi și al elevilor săi de la echipa Viitorul.

HOLSTEN Fratia berii 297x420x10 FINAL

Echipa Tempo Advertising: Răzvan Mițoiu– Director Creație; Mihai Preotu – Director Strategie; Gabriel Coman – Senior Copywriter; Edouard Cubassa – Senior Art Director; Eugen Gana – Senior Copywriter; Bogdan Firu – DTP; Elena Pomarac – Account Director; Andreea Racoceanu – Account Executive

Echipa URBB: Paul Markovits – Vicepresedinte Marketing; Mihaela Necula – Marketing Manager; Adrian Puiu – Brand Manager Holsten

Casa de productie: Multimedia Est

Regizor: Radu Muntean

Din 2017, echipa FC Viitorul este sponsorizată de Holsten.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: