Stiri

Holcim a investit peste 25 mil. euro în creșterea capacității de producție a fabricii de ciment din Câmpulung

Reading Time: 2 minute

Holcim România a realizat o investiție de peste 25 de milioane de euro pentru creșterea cu aproximativ 20% a capacității de producție a fabricii de ciment din Câmpulung.

Investiția vine la 15 ani după implementarea unui alt proiect major de retehnologizare a fabricii, în valoare de peste 100 de milioane de euro.

„Holcim crede în capacitatea de dezvoltare a economiei românești, de aceea sunt realizate investiții mari și constante atât în capacitățile de producție existente, precum și în noi oportunități de business. În urma acestei noi investiții, putem spune că fabrica de ciment de la Câmpulung devine cea mai modernă fabrică de ciment din România, răspunzând cu responsabilitate nevoilor clienților noștri de a construi cu materiale de construcții performante. Totodată, continuăm să asigurăm locuri de muncă atractive și contribuim la dezvoltarea locală.”

Cornel Banu, Director Industrial Holcim România și Moldova

Scopul investiției este acela de a adresa nevoia de ciment existentă pe piața de construcții din România, dar și de a consolida eforturile Holcim de a avea operațiuni durabile, eficientizând procesul logistic și diminuând volumul de emisii de CO2 provenite din transportul pe distanțe lungi a materialelor de construcții.

Fabrica de ciment de la Câmpulung susține în mod direct, prin angajații săi, peste 200 de familii din zona câmpulungeană și, indirect, alte 200 de familii prin contractori și furnizori locali. Totodată este un nucleu important de dezvoltare a comunității locale din zona Câmpulung, prin intermediul proiectelor de responsabilitate socială susținute de-al lungul timpului.

Fabrica de ciment de la Câmpulung se află în topul operațiunilor Holcim la nivel global în ceea ce privește performanțele și tehnologiile implementate în proiectul Plants of Tomorrow dedicat automatizării, digitalizării și dezvoltării de operațiuni sustenabile. De la preluarea activității în România (1997) și până la finalul anului 2022, Holcim a investit peste 900 de milioane de euro, transformând operațiunile în unele mai sustenabile și mai sigure pentru angajați.

Team

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

13 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

13 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

15 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

17 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

18 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

20 de ore ago