Hochland lansează pe piața românească Grünländer, un brand de brânzeturi consacrat în Germania.
Produsele Grünländer au la bază o rețetă de brânză maturată, care folosește ingrediente naturale, fără arome sau conservanți și sunt obținute din lapte colectat de la vaci care consumă hrană fără organisme modificate genetic. Toate produsele dețin certificarea VLOG Standard, care atestă faptul că în procesul de producție al acestora nu există organisme modificate genetic.
Produsul poate fi, de asemenea, găsit la vitrina asistată.
O propunere aparte este și platoul cu brânzeturi Grünländer – Selecție de Gusturi – care le oferă consumatorilor posibilitatea de a descoperi trei tipuri de brânzeturi într-un singur ambalaj.
Grünländer este disponibil în magazinele din comerțul modern din România începând cu iulie 2018.
Grupul PPC prezintă noile obiective, actualizate și majorate, din Planul Strategic pentru perioada 2025-2027, cu scopul de a deveni o…
Asociația OvidiuRO a lansat de curând, împreună cu Kaufland România, inițiativa națională „Prinde gustul lecturii”, o campanie dedicată cultivării obiceiului…
Dental Elite, lanț de clinici ce oferă tratamente dentare complete în București și Brașov, se extinde prin lansarea celei de-a…
Unul dintre cele mai așteptate filme ale anului, Moromeții 3, a avut premiera miercuri 13 noiembrie, în Sala „Ion Caramitru”…
YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…
JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…