Hochland lansează pe piața românească Grünländer, un brand de brânzeturi consacrat în Germania.
Produsele Grünländer au la bază o rețetă de brânză maturată, care folosește ingrediente naturale, fără arome sau conservanți și sunt obținute din lapte colectat de la vaci care consumă hrană fără organisme modificate genetic. Toate produsele dețin certificarea VLOG Standard, care atestă faptul că în procesul de producție al acestora nu există organisme modificate genetic.
Produsul poate fi, de asemenea, găsit la vitrina asistată.
O propunere aparte este și platoul cu brânzeturi Grünländer – Selecție de Gusturi – care le oferă consumatorilor posibilitatea de a descoperi trei tipuri de brânzeturi într-un singur ambalaj.
Grünländer este disponibil în magazinele din comerțul modern din România începând cu iulie 2018.
În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…
PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…
Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…
AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…
Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…
Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…