HMD Global atrage o investiție de 230 mil. $. Care va fi impactul asupra businessului Nokia
Reading Time: < 1 minutHMD Global, compania care deține licența Nokia pentru telefoane, a atras 230 de milioane de dolari, din partea unor parteneri strategici de la nivel global. Această investiție va susține viziunea strategică a HMD Global în patru domenii cheie.
În primul rând, va accelera misiunea companiei de a pune la dispoziția utilizatorilor din întreaga lume smartphone-uri 5G, cu accent pe parteneriatele cu operatorii din SUA. În al doilea rând, compania finlandeză va continua tranziția către ofertele de servicii din zona digitală, având în vedere noua realitate post-COVID.
De asemenea, compania își va extinde prezența în piețe cheie aflate în creștere, precum Brazilia, unde HMD Global și-a deschis recent operațiunile, dar și Africa sau India. Nu în ultimul rând, această investiție va ajuta compania să își consolideze poziția ca operator de servicii mobile integrate.
Focus pe cybersecuritate
Anul acesta, compania a lansat serviciul internațional de roaming, HMD Connect, și-a consolidat capacitatea în materie de securitate cibernetică mobilă prin achiziția de active ale Valona Labs, și a înființat un Centru de Excelență pentru Cercetare și Dezvoltare specializat în software, securitate și servicii, în Tampere, Finlanda.
„Această investiție suplimentară confirmă așadar strategia noastră de business pe termen lung (…) Securitatea și fiabilitatea sunt elementele esențiale ale ofertei noastre și ne vom asigura că vom folosi această investiție pentru a le oferi utilizatorilor cele mai bune experiențe pe care le așteaptă de la un telefon Nokia. Fiind singurul producător european major de smartphone-uri, rămânem fideli atât tradiției noastre finlandeze, cât și elementelor definitorii cu care utilizatorii noștri asociază telefoanele Nokia. Cu sprijinul partenerilor puternici, abia aștept noul capitol din povestea telefoanelor Nokia”, a declarat Florian Seiche, CEO HMD Global.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz