HISTORY Channel lansează „Vânătorii de Comori: România”
Reading Time: 2 minuteHISTORY Channel România, parte din A+E Networks EMEA, anunță o nouă serie docu-reality de șase episoade, intitulată „Vânătorii de Comori: România”, care va avea premiera pe 14 mai.
„Vânătorii de Comori: România” se concentrează pe obiectele cu semnificație istorică, de colecție și de mare valoare tranzacțională dintr-o mare varietate de domenii. De la obiecte de artă deținute de Familia Regală la suveniruri din perioada comunistă, seria docu-reality „Vânătorii de Comori” va spune istoria României prin povestea obiectelor de valoare.
O echipă de patru dealeri/anticari de obiecte de epocă, formată din Liviu Andrei, Dan Greere, Ștefana Micu și Gabi Badea, are la dispoziție 48 de ore pentru a satisface cererea unui client foarte important. În fiecare episod, „vânătorii” caută în piețe de vechituri, colecții personale și cheamă vânzători în magazinul lor, în speranța de a găsi cele mai interesante și profitabile obiecte care să se potrivească cererii clientului lor. Aceștia își fac strategii, negociază, fac achiziții riscante, toate cu speranța că vor da peste o adevărată comoară pe care o pot duce la bancă.
„Suntem bucuroși să prezentăm o nouă producție locală în România, pe măsură ce HISTORY Channel își menține prestigioasa poziție de lider în rândul televiziunilor factuale pentru al 11-lea an consecutiv, de asemenea rămânând în top 15 în topul televiziunilor din România. După două producții axate pe istoria și misterele României, de data aceasta ne-am hotărât să dezvoltăm un format axat pe divertisment, dar care este în continuare centrat pe istorie. Cu fiecare producție pe care o pregătim, vrem să arătăm publicului și partenerilor de afaceri că piața românească este foarte importantă pentru noi, cu intenția de a investi și mai mult în producții locale”, a declarat Karol Bek, Senior Commercial Director & Country Manager pentru România, A+E Networks CEE.
„Vânătorii de comori: România” este cea de-a treia producție locală a HISTORY Channel, după „Misterul Aurului Dacic” și „Marcel Iureș Enigmele României”. Serialul de 6 episoade este produs de Paprika Studios, care este prezentă în 8 țări din Europa Centrală și de Est, dezvoltând și producând programe de divertisment, reality și seriale de ficțiune pentru mai mult de 30 de canale în 16 limbi, cu peste 600 de ore pe an”.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz