Stiri

Hilton intră pe piața din Moldova. Investiție de 5 milioane euro

Reading Time: 2 minute

Brandul internațional Hilton își va face debutul pe piața hotelieră din Republica Moldova, prin primul lor hotel la Chișinău. Acest pas reprezintă un moment important pentru consolidarea industriei HORECA din acastă tară, oferind turiștilor o nouă opțiune de cazare la standarde mondiale, excelență în servicii și facilități premium.

„Intrarea Hilton pe piața moldovenească este un moment de referință pentru noi. Moldova este o destinație emergentă, cu un potențial neexploatat, și credem că această investiție nu doar că va ridica standardele ospitalității din țară, dar va cataliza și creșterea turismului și a performanței economice”,
a declarat Natalia Bejan, Directorul Agenției Invest Moldova.
„Așteptăm cu nerăbdare să primim Hilton în țara noastră și să colaborăm pentru a oferi noi standarde de servicii atât pentru oaspeții locali, cât și pentru cei internaționali.”

Proiectul Hilton Garden Inn va fi realizat printr-o amplă reconstrucție a clădirii istorice a Hotelului Dacia, situată în centrul istoric al capitalei. Transformarea va include extinderea și modernizarea structurii pentru a respecta standardele Hilton, oferind oaspeților cazare premium. Inaugurarea marelui hotel renovat este preconizată pentru anul 2026.

Investiția locală în acest proiect de franciză începe cu o alocare inițială de 5 milioane de euro, iar proiecțiile indică o creștere la 10-12 milioane de euro în anii următori. În prezent, Hotelul Dacia are deja zeci de angajați, iar integrarea sa în lanțul Hilton va crea oportunități de dezvoltare profesională și extindere a personalului.

„Suntem încrezători că acest proiect va fi un succes și va oferi servicii de calitate superioară turiștilor, indiferent dacă vin din străinătate sau din Moldova”, a declarat Iulia Scurtu, administratoarea Hotelului Dacia.

Hilton Garden Inn este un lanț hotelier american cu servicii complete, deținut de Hilton Worldwide, care se adresează atât călătorilor de afaceri, cât și celor de agrement, oferind o experiență de cazare la un nivel ridicat. Rețeaua include peste 860 de proprietăți, cu 126.086 de camere, în 49 de țări și teritorii.

Agenția de Investiții este dedicată promovării Moldovei ca destinație atractivă pentru investiții internaționale. Prin concentrarea pe oportunitățile care evidențiază creșterea și stabilitatea Moldovei, Agenția lucrează pentru a crea un mediu favorabil companiilor care doresc să investească și să crească alături de Moldova.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Garanti BBVA Leasing obține un împrumut de 20 de milioane de euro de la BSTDB pentru a sprijini IMM-urile din România

Garanti BBVA Leasing, parte a Grupului Garanti BBVA România, își consolidează angajamentul de a sprijini întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri)…

3 ore ago

România, hub global creativ

Conferința Globală IAA „Creativity4Better” a adus din nou la București know-how și speakeri internaționali de prestigiu pentru pasionații și profesioniștii…

4 ore ago

Cum vrea Nespresso să ajungă la net zero până în 2050 și ce măsuri implementează pe zona de sustenabilitate inclusiv în România

Nespresso își reafirmă angajamentul pentru sustenabilitate prin publicarea unui studiu de Analiză a Ciclului de Viață (Life Cycle Assessment -…

4 ore ago

PR empatic, cu reflectarea valorilor

Conduce o agenție care și-a extins portofoliul de clienți, dar în același timp a și făcut eforturi continue pentru a…

5 ore ago

Ceas ca al lui Cristiano Ronaldo și Salman Khan și bijuterii ca la Hollywood în licitația de eleganță la Artmark

La Palatul Cesianu-Racoviță, eleganța este la ea acasă. O demonstrează din nou și selecția de ceasuri, bijuterii și accesorii exclusiviste…

5 ore ago

Regina Maria relochează Policlinica Băneasa în clădirea Băneasa Airport Tower după o investiție de 5 milioane de euro

Regina Maria continuă să investească în îmbunătățirea calității serviciilor oferite pacienților și anunță mutarea Policlinicii Băneasa într-un locație nouă, modernă…

7 ore ago