Hendi, producător și distribuitor de echipamente nealimentare de catering, produse de bufet, articole de bucătărie și veselă pentru industria de catering și horeca, deschide primul magazin în România. Situat în Otopeni, pe Calea Bucureștilor nr. 242, magazinul are o suprafață de 310 metri pătrați, iar 2500 produse sunt expuse și disponibile pentru vânzare.
Anul trecut, Hendi a avut o creștere de 73% a cifrei de afaceri din România, aceasta fiind o creștere-record obținută în cei 8 ani de când activează la noi în țară.
”Ne continuăm ritmul de creștere și în 2019 cu 50% față de anul trecut pe primele trei luni ale acestui an, ritm care este dat de toate canalele de vânzare, atât prin oamenii de pe teren, prin key accounți și prin canalul online”, a declarat Alina Arhire, General Manager Hendi România.
Gama de produse comercializate cuprinde peste 4500 de articole, de la accesorii clasice, precum oale, tigăi, tăvi Gastronorm, ustensile profesionale de bucătărie, ustensile de patiserie, dar și produse care țin pasul cu noile tehnici de gătit, cum ar fi deshidratatoarele, aparatele de afumat sau aparatele de gătit sous-vide.
”Piața Horeca din România a crescut ușor de la an la an, cu aproximativ 5%. Estimarea noastră totală de piață este de 250 de milioane de euro, iar aici includem și echipamentele second-hand care se vând. Noi vrem să ieșim din tiparul clasic de vânzare, plănuim să vindem pe canale multiple, cu accent deosebit pus pe clienți. Pentru ei deschidem primul nostru magazin, care sper să fie primul dintr-o serie mai lungă. Mizăm în continuare pe principalele noastre avantaje: stocul și timpul de aprovizionare rapid, pe gama extrem de largă și în continuă dezvoltare, 90% din sortiment sub marcă proprie și dezvoltarea produselor în pas cu bucătăria modernă din vestul Europei”, a precizat Alina Arhire, General Manager Hendi România.
Înființat în 1934 în Olanda, grupul Hendi are în prezent afaceri de peste 150 de milioane de euro în 7 țări din întreaga lume: Olanda, Polonia, Austria, Grecia, Marea Britanie, Hong Kong și România.
Aproape 30.000 de joburi noi au fost postate de la începutul lunii octombrie, în creștere cu mai mult de 15%…
O singură zi înseamnă luni de pregătire pentru mulți dintre selleri din eMAG Marketplace. Pentru Kettler România Wellness Solutions pregătirile…
Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…
Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…
MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…
„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…