HelpLine, prima aplicație dedicată pacienților Covid-19 lansată de Help Net
Reading Time: 2 minuteHelp Net lansează HelpLine, prima aplicație mobilă din România dedicată pacienților izolați la domiciliu în urma unui test pozitiv Covid-19. Aplicația vine astfel în sprijinul pacienților afectați atât de boală, cât și de izolarea propriu-zisă, cu soluții concrete, cu acces direct la servicii medicale optime și cu tratamentul potrivit.
Pacienții Help Net pot beneficia de ajutorul unei echipe extraordinare de medici specialiști, care va răspunde prompt și eficient tuturor solicitărilor.
„Ne-am alăturat echipei Help Net, având în centrul preocupărilor noastre grija pentru pacienți și starea lor de bine. Cu ajutorul aplicației HelpLine, medicii preiau pacienții infectați cu SARS CoV 2, oferindu-le posibilitatea de a primi ajutor specializat, tratament potrivit și monitorizare directă, pe toată perioada izolării. Vom fi în contact permanent cu pacienții noștri și le vom oferi servicii medicale dedicate. Este un moment potrivit să ne amintim că fiecare dintre noi are un rol important în a ne menține pe noi înșine și pe ceilalți sănătoși.” – Claudiu Ruscu, medic ATI, parte din echipa medicală parteneră.
Așadar, prin intermediul HelpLine, orice pacient confirmat cu Covid-19, care aderă la Regulamentul Campaniei „Suport Covid-19”, poate comunica direct și în mod gratuit cu medicii specialiști, care vor oferi consultație, monitorizare și susținere pe durata celor 14 zile de izolare. În urma recomandărilor medicale primite, pacienții pot beneficia de tratament imediat, pe care îl pot achiziționa din Farmaciile Help Net, cu livrare în aceeași zi.
După înregistrarea în aplicație și înscrierea în program conform Regulamentului, pacientul intră într-un proces de screening medical preliminar, prin care este încadrat în categoria medicală corespunzătoare, în funcție de istoricul său medical, fiind apoi preluat de un medic specialist. Medicul va efectua consultația online, îi va prescrie tratamentul potrivit și va rămâne în contact direct cu pacientul. Pentru monitorizarea constantă a stării de sănătate a acestuia, se va utiliza un canal de comunicare stabilit de comun acord: e-mail, telefonic sau prin intermediul aplicațiilor de mesagerie online (Whatsapp etc.).
„Am avut în jurul nostru colegi, rude, cunoscuți care s-au confruntat cu această boală și cu izolarea, care vine odată cu ea și am înțeles cât de importante sunt susținerea și ajutorul pentru a trece mai ușor peste această perioadă dificilă. Am lansat acest serviciu dedicat comunității pentru a ne asigura că pacienții noștri primesc atenția si îngrijirea medicală de care au nevoie, chiar și în perioada izolării cauzate de infectarea cu SARS CoV 2, când nu pot ajunge la medic sau în farmacie. Aplicația HelpLine este un răspuns și modalitatea noastră de a fi cât mai aproape de pacienți, de a le oferi produse și servicii premium.” – Sebastian Ring, Managing Director Help Net.
Aplicația HelpLine este disponibilă în Google Play, dar și pe site-ul companiei, unde se poate accesa direct de pe computer.
Înființată în 1998, Help Net Farma operează unul dintre cele mai mari lanțuri farmaceutice din România. Farmaciile Help Net se află în top 3 lanțuri farmaceutice în România, cu peste 400 de unități deschise la nivel național și o cifră de afaceri de 209 de milioane de euro în 2020. Compania are aproximativ 2500 de angajați. Din iulie 2018, Help Net, alături de distribuitorul de medicamente Farmexim, face parte din concernul german PHOENIX group.
PHOENIX are o rețea de 161 centre de distribuție, peste 2700 de farmacii proprii în 14 țări europene și 39.000 de angajați.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz