Good News

Help Autism lansează prima franciză socială

Reading Time: 3 minute

Help Autism lansează prima franciză socială din România, un model de business social inovator, care asigură atât impactul social, cât și sustenabilitatea financiară. Anunțul a fost făcut în cadrul primei zile a evenimentului Franchwise Summit, ce are loc pe 15 și 16 octombrie în București.

„Sănătatea mintală este un drept fundamental. Proiectul de franciză socială Help Autism este o misiune personală, născută din dorința de a asigura fiecărui copil acces egal la sprijinul de care are nevoie pentru a-și atinge potențialul maxim. Știu din experiență cât de importantă e intervenția timpurie și terapia în parcursul fiecărui copil cu autism. Cu toate acestea, am văzut prea mulți părinți care se luptă să găsească resursele necesare ca să ajungă la specialistul potrivit. Acest lucru nu ar trebui să se întâmple, iar astăzi facem un pas curajos pentru a schimba această realitate. E un demers care pune pe primul loc umanitatea, compasiunea și dreptul fiecărei persoane la o viață demnă și împlinită.” – Daniela Bololoi, Fondatoare și Președinte Help Autism și RO TSA, rețeaua formată din peste 160 de ONG-uri dedicate cauzei.

Proiectul de franciza socială Help Autism a fost dezvoltat împreună cu echipa de Franchwise, iar lansarea în cadrul evenimentului Franchwise Summit a reprezentat o bucurie reciproc împărtășită. Evenimentul a reunit peste 500 de antreprenori din toată țara, oameni de afaceri interesați să identifice următoarea franciză în care să investească, precum și francizori pregătiți să își extindă rețeaua de afaceri. Lansarea primei francize sociale din România și discursul Danielei Bololoi au impresionat audiența, care a înțeles importanța demersului Help Autism, precum și schimbarea și impactul social pe care le aduce, doamna Bololoi fiind aplaudată la scenă deschisă la final.

Proiectul, o premieră națională, își propune să aducă servicii esențiale și terapii personalizate mai aproape de familiile afectate de autism, creând o rețea de centre specializate accesibile la nivel local. Această inițiativă inovatoare nu doar că extinde accesul la suport profesional de calitate, dar creează și oportunități de angajare pentru specialiști în domeniu, contribuind la o schimbare reală și durabilă în viața a mii de copii și adulți din România.

Franciza socială este un model de afaceri în care o organizație non-profit își extinde impactul prin replicarea unui concept social de succes, folosind structura unei francize comerciale.

Problema sistemică pe care asociația dorește să o rezolve este facilitarea accesului real la servicii de terapie oricărui copil și familii în comunitatea în care trăiește. Acest lucru presupune deschiderea de noi centre de terapie Help Autism, avizate ca prestatori de servicii medicale conexe și având contract cu CNAS. În acest fel, tot mai mulți copii, tineri și adulți cu TSA pot beneficia de servicii de terapie și logopediegratuite, ușurând în același timp presiunea financiară a părinților și familiilor lor.

Prin programul de franciză socială Help Autism, francizații beneficiază de sprijin pentru acreditarea centrului în vederea decontării terapiei. Aceștia pot desfășura o activitate generatoare de venituri, cum sunt serviciile medicale conexe, și astfel pot avea un centru de terapie funcțional la capacitate de 100%.

Avantajele deschiderii francizei sociale sunt multiple. Francizații beneficiază de notorietatea brandului recunoscut la nivel național și internațional, un model de afacere socială, sustenabilă, validată, cu venituri garantate, knowhow-ul acumulat în peste 14 ani de experiență de cei peste 100 de specialiști și personalul administrativ Help Autism, o echipă dedicată ce oferă asistență pentru toate departamentele pe întreaga durată a colaborării, o rețea de parteneri externi pentru toate procesele derulate în centru și un ghid complet cu procedurile de lucru documentate, incluzând procesele administrative, de resurse umane, de training, de marketing și comunicare și manageriale.

Procesul de francizare poate dura între 3-6 luni de la semnarea precontractului de parteneriat până la deschiderea centrului. 

Primul pas în contractarea francizei sociale Help Autism îl reprezintă Chestionarul de calificare a viitorului francizat. Ulterior, se va stabili o întâlnire cu echipa de proiect din cadrul Help Autism în cadrul căreia francizatul va avea acces la mai multe informații despre procesul de deschidere și operare a unui centru Help Autism, inclusiv proiecțiile bugetare pe primii ani de activitate.

Mai multe detalii despre franciza socială Help Autism, Chestionarul de calificare a francizaților și detalierea pașilor parcurși până la deschiderea centrului de terapie și sunt disponibile pe site-ul dedicat: helpautism.ro/franciza.

Team

Recent Posts

Moroccanoil a lansat în România gama de colorare a părului Color Rhapsody Ultimates și cea de îngrijire a scalpului

Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…

10 ore ago

Proiectul „Culture & Cultures. Connecting the Dots” lansează turul audio al satului Biertan de Ziua Patrimoniului Mondial UNESCO în România

Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…

10 ore ago

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

11 ore ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

12 ore ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

12 ore ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

12 ore ago