Producătorul de băuturi energizante și răcoritoare Hell Energy și-a extins complexul de fabrici din Ungaria cu o nouă unitate de îmbuteliere dedicată băuturilor pe bază de cafea și lapte din portofoliul său. Cu o investiție de 22 de milioane de euro, linia de produse Hell Energy Coffee va fi de acum înainte fabricată ”in house”. Anterior, acestea erau produse în Germania.
Odată cu deschiderea noii unități de îmbuteliere, capacitatea zilnică de producție atinge 8 milioane de doze pe zi.
Cu această nouă unitate, producătorul maghiar totalizează peste 250 de milioane de euro investiți în ultimii 10 ani pentru dezvoltarea bradului.
Prima gamă de produse a companiei, băuturile energizante Hell, a fost introdusă în 2004 și a câștigat popularitate globală cu o viteză record – astăzi, aceste produse sunt disponibile în peste 50 de țări de pe 5 continente. Portofoliul a fost extins în 2013 cu băuturile de tip ‘ice tea’ XIXO și băuturi carbogazoase XIXO, care reprezintă noua generație de băuturi răcoritoare cu ingrediente premium.
În vara anului 2019, Hell Energy Coffee a fost introdus pe piață în trei variante Latte, Capuccino și Slim Latte. Construcția noii fabrici de 11.880 m2 a început în noiembrie anul trecut și permite producția proprie de băuturi pe bază de lapte, ambalate în cutii de aluminiu reciclat. Această investiție vine după ce noua categorie de produse s-a bucurat de succes și a devenit lider într-un timp record pe piețele din Grecia sau Ungaria și atacă aceeași poziție pe celelalte piețe pe care este prezentă. Fabrica Hell din Szikszó va putea produce 50.000 de produse premium pe oră.
Producția de băuturi pe bază de cafea și lapte este un proces special desfășurat conform celor mai stricte reglementări. În timpul producției, Hell folosește lapte sub formă pasteurizată, ceea ce înseamnă că produsul finit mai este supus unui tratament termic doar de trei ori.
În prezent, gama Energy Coffee este deja disponibilă în 20 de țări, printre care și Croația, Marea Britanie, România și Grecia. Gama de cafele premium este realizată cu varietăți de cafea Arabica și Robusta și va fi disponibilă și în alte țări în perioada următoare. De asemenea, în perioada următoare, produsele vor fi disponibile în cel mai verde ambalaj produs din 75% aluminiu reciclat, un lucru unic în sectorul băuturilor de acest gen.
Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…
Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…