Digital Stiri

Heineken lansează prima bere fabricată în lumea virtuală, Heineken Silver

18 mart. 2022 2 min

Heineken lansează prima bere fabricată în lumea virtuală, Heineken Silver

Reading Time: 2 minute

Heineken a lansat noua și singura sa bere virtuală, Heineken Silver în fabrica de bere virtuală aflată în platforma digitală imersivă Decentraland.

Heineken a decis să treacă printr-un proces de transformare high-tech pentru a cuceri metaverse-ul, pixel cu pixel. Brandul Heineken a fost întotdeauna pasionat de ingredientele naturale, dar în metaverse totul se rezumă la cele mai alese ingrediente, generate 100% de calculator.

Drojdia specială de tip A, preparată de obicei în rezervoare orizontale, a fost înlocuită cu Pixeli de tip A. Hameiul recoltat de pe câmp a fost înlocuit pentru berea Heineken Silver virtuală cu hameiul codat binar, cultivat de fermieri NPC (non-player character). Întregul proces de fabricare al berii virtuale este supravegheat de ajutoarele virtuale ale berarilor Heineken, suplinitorii digitalizați ai faimoșilor Maeștri Berari.

Aceste elemente se îmbină pentru a crea o bere cu totul unică, pe care vizitatorii fabricii virtuale de bere Heineken din Decentraland o vor putea vedea în lumea virtuală.

Berea virtuală a fost dezvăluită în cadrul unui eveniment de lansare de produs în fabrica de bere virtuală a Heineken, unde invitații au aflat cum se fabrică berea în doar câteva secunde, în timp ce au savurat homar și caviar făcuți din pixeli, în compania ambasadorilor Heineken, printre care și Thierry Henry.

„La Heineken, credem că legătura cu semenii este vitală pentru existența umană, la fel ca aerul pe care îl respirăm sau ca apa pe care o bem. Și mai știm că metaverse-ul aduce oamenii împreună într-o manieră relaxată și imersivă, deosebit de captivantă. Doar că acesta nu este cel mai bun loc în care să deguști o bere nouă. Noua noastră bere virtuală, Heineken Silver, este o glumă, o ironie. Este o idee conștientă, ce face haz de noi înșine și de multe alte mărci care se aruncă în metaverse cu produse ce se savurează cel mai bine în lumea reală. Deocamdată, pixelii și biții nu se pot gusta. Așadar, vrem să glumim despre asta și să reamintim tuturor că nimic nu întrece gustul unei beri răcoritoare în lumea reală, nici chiar noua noastră bere virtuală Heineken Silver.”

Bram Westenbrink, directorul global al mărcii Heineken

Pentru a adăuga un pic mai multă savoare metaverse-ului și noii beri Heineken Silver, compania a încheiat un parteneriat cu artistul stradal de origine spaniolă J. Demsky, pentru a contribui la conceperea unor părți din casa virtuală Heineken Silver.

Casa virtuală creată în mod inspirat de J. Demsky și sursa inepuizabilă de bere virtuală Heineken Silver se află pe platforma Decentraland.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: