Heineken® îl numește ambasador global al variantei 0.0 pe Campionul Mondial de F1®, Max Verstappen
Reading Time: 3 minuteCu mai puțin de două săptămâni înainte de lansarea sezonului 2023 în Bahrain, partenerul global al Formulei 1®, Heineken®, anunță un nou parteneriat la nivel mondial cu olandezul Max Verstappen, superstarul mondial al F1®. Vestea vine înainte de începerea noului sezon de curse, care se anunță a fi excepțional.
Parteneriatul, care aduce laolaltă berea olandeză numărul unu și pilotul olandez numărul unu, își propune implicarea următoarei generații de fani într-o serie de activități creative și de impact, axate pe promovarea consumului responsabil.
O primă inițiativă va fi Player 0.0 – un nou proiect de gaming la care Heineken® și Verstappen lucrează împreună, pentru a crea o nouă experiență de curse virtuale pentru fani, care va culmina cu oportunitatea oferită câștigătorilor jocului să concureze cu unii dintre cei mai buni piloți de curse din lume.
Actualul campion mondial, Verstappen, este, de asemenea, numit ambasador oficial al Heineken® 0.0 pentru a ajuta la încurajarea consumului responsabil, printr-o serie de activări, inclusiv campania în derulare, ‘When You Drive, Never Drink’.
Max Verstappen, actualul campion Mondial de F1®, a declarat: „Fiind eu însumi orginar din Regatul Țărilor de Jos, este cu adevărat special să mă asociez cu o marcă olandeză emblematică, precum Heineken. Cei care mă cunosc știu că sunt foarte ambițios și, ca pilot, nu vreau să las loc de eroare. De aceea, sunt încântat să fac parte din campania ‘When You Drive, Never Drink’ și să contribui la creșterea gradului de conștientizare în privința consumului responsabil. Și, fiind eu însumi un mare gamer și un pasionat de Sim Racer, sunt încântat să fiu parte din noul proiect, Player 0.0.”
De asemenea, Heineken® anunță, în mod oficial, parteneriatul cu Oracle Red Bull Racing și Heineken® 0.0 – o asociere perfectă pentru a oferi divertisment de clasă mondială și experiențe excepționale pentru fani, într-un proiect în care performanța și distracția merg mână în mână. Cele două mărci globale vor oferi, de asemenea, noi și interesante momente în domenii precum muzică și gaming, și vor susține campania Heineken® pentru promovarea consumului responsabil, ‘When You Drive, Never Drink’.
Parteneriatul va avea ca scop implicarea și conectarea cu fanii din întreaga lume, prin intermediul pilotului și al echipei de curse numărul unul din F1®, oferindu-le fanilor ocazia să pătrundă în culisele unei echipe de curse de renume mondial.
Christian Horner, Director al Echipei Oracle Red Bull Racing, a declarat: ”Orice echipă grozavă are nevoie de o serie de parteneri extraordinari care să o susțină în călătoria lor, iar noi suntem extrem de încântați să includem Heineken® printre partenerii noștri globali, cu marca fără alcool Heineken® 0.0, care ne ajută să evoluăm către nivelul următor. Heineken® 0.0 a devenit o parte importantă a familiei F1® din întreaga lume, oferind oportunități de divertisment interesante și captivante pentru fanii noștri globali, atât pe circuit, cât și acasă. Abia așteptăm să lucrăm din nou împreună și să vedem oportunitățile interesante pe care le putem oferi fanilor noștri în acest sezon.”
Aceste noi parteneriate continuă asocierea deja existentă dintre Heineken® și Formula 1®, care s-a dovedit a fi de mare succes în ceea ce privește creșterea notorietății globale a mărcii olandeze, precum și a ocaziilor de consum pe piețele locale vizate.
Bram Westenbrink, Global Head Heineken® Brand, a declarat: “Suntem extrem de încântați să ne asociem nu doar cu actualul campion mondial, ci și cu echipa care-l susține, Oracle Red Bull Racing. Max este un simbol olandez și global. El este ambasadorul perfect pentru Heineken 0.0; pasiunea sa, atât pe pistă, cât și în afara ei – în comunitatea Sim Racing, va duce mai departe mesajul nostru în lumea gamingului cu Player 0.0 și ne va ajuta în demersul nostru de a încuraja consumul responsabil”.
De când a intrat în lumea sporturilor cu motor, în 2016, Heineken® s-a angajat să genereze o schimbare reală în atitudinea față de consumul de alcool la volan și a relansat campania ‘When You Drive, Never Drink’ în mai 2022. Heineken® a pledat întotdeauna pentru un consum responsabil, iar parteneriatele globale în domeniul sporturilor cu motor oferă acum o platformă eficientă pentru a populariza consumul responsabil de alcool. În plus, Heineken® s-a angajat să investească peste 10% din toate bugetele media pentru a susține aceste programe.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz