2024 a început în forță pentru HEIDI CHOCOLAT SA. Compania producătoare de ciocolată a sărbătorit, în primăvară, un an de zile de când a lansat pe piața din România brandul Mozart Koogles, brand care a adus rezultate spectaculoase în portofoliu. Pralinele Mozart Koogles vin în 5 sortimente: Famous Nougat, Tender Orange, Tropical Lychee, Date & Coffee, Marc de Champagne.
Mozart Koogles este un brand de praline premium care abordează categoria din perspectiva asocierilor culturale și lifestyle, reușind să se diferențieze clar într-un segment construit în jurul momentelor de consum. El se adresează tinerilor profesioniști, curioși, inovativi, mereu în căutarea unor produse noi și la modă care să îi facă să se simtă speciali, atât când vor să se răsfețe, precum și atunci când își doresc să ofere un cadou special celor dragi.
Produs în Salzburg și purtător al tradiției austriece, Mozart Koogles reușește să îmbine tradiția cu modernitatea prin completarea marțipanului clasic cu arome surprinzătoare. Acestora li se adaugă un packaging premium și modern, 100% din hârtie, sustenabil și demn de casele de modă de renume internațional. Cu o creație ce poartă semnătura celebrului studio, Matteo Thun Milano, noul brand Mozart Koogles reușește să se transforme dintr-o pralină clasică într-un statement de lifestyle. Care se observă imediat la raft.
Brandul pune mare accent pe susținerea mediului înconjurător, sustenabilitate și respectul pentru consumatori și credințele și valorile acestora. Din această grijă pentru consumatori și tipologia fiecăruia dintre ei în parte, brandul este prezent pe piață în mai multe formate: mai compacte, pentru consum personal sau special pentru a fi oferite cadou.
Mozart Koogles își încurajează totodată consumatorii să ofere o a doua viață packaging-ului premium, după ce se bucură de praline. Astfel, pe paginile de social media Mozart Koogles consumatorii primesc o serie de tips & tricks prin care pot folosi cutiile spectaculoase într-un mod creativ, în ton cu promisiunea de brand sustenabil pe care și-o asumă Mozart Koogles.
Famous Nougat cucerește prin combinația perfectă dintre compoziția de cremă de nougat și marțipan, învelită în ciocolată neagră.
Tender Orange aduce la viață adevărata magie prin contrastul dintre ciocolată și portocală.
Date & Coffee surprinde la fiecare pas, fiind inspirată din tradiția Estului Mijlociu de a servi la începutul zilei cafea neagră aromată și curmale.
Tropical Lycee aduce o aromă tropicală neașteptată, printr-o încântătoare combinație de lycee și nuga neagră.
Promovarea Mozart Koogles este susținută de acțiuni tactice în mediul digital, acțiuni de trial, atât la punctul de vânzare, cât și prin asocierea cu evenimente și parteneri relevanți pentru promovarea produselor către publicul țintă.
Povestea HEIDI a început în urmă cu 30 de ani, când un celebru și pasionat ciocolatier elvețian a fondat HEIDI, dând mai departe arta secretă de creare a ciocolatei. Numele companiei a fost inspirat de fetița din povestea Johannei Spyri, care a văzut mereu partea luminoasă a vieții. Astăzi, HEIDI rămâne ciocolata care inspiră prin combinații surprinzătoare și un puternic pozitiv mesaj.
Din 1862, companiile House of Julius Meinl au fost forțe independente și antreprenoriale în industriile lor respective. În paralel, familia Julius Meinl a căutat să-și folosească statutul și influența în beneficiul cauzelor alese. Prin activitățile sale actuale de afaceri, Casa lui Julius Meinl continuă să folosească în mod antreprenorial cunoștințele și cunoștințele consumatorilor, bunurilor de larg consum și imobiliare pe care le-a dobândit de-a lungul celor șase generații în afaceri.
KEX Confectionery a fost creată în urma achiziționării în 2010 a Kandia Dulce, un important producător roman de cofetărie ale cărui mărci de top sunt “Măgura” și “Rom”. Astăzi, grupul cuprinde, de asemenea, Heidi Chocolat și afacerea Niemetz din Austria – creatorii celebrului Schwedenbomben.
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…
Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…