Heidi Chocolat SA inaugureaza un nou spatiu destinat productiei de ciocolata. Proiectul include instalarea unor echipamente de ultima generatie, care vor duce la imbunatatirea calitatii produselor si care vor ajuta la mentinerea ritmului de crestere a vanzarilor.
Noua sectie de productie are aproximativ 1000 mp si face parte dintr-o investitie de 15 mil RON. Aceasta vizeaza atat cresterea capacitatii de productie, cat si innoirea utilajelor, in linie cu cele mai noi tehnologii din domeniul ciocolatei.
“Extinderea fabricii noastre de ciocolata face parte din planurile de crestere a companiei si a brandului Heidi, atat in Romania, cat si pe plan international. Cu ajutorul noilor echipamente, vom putea extinde capacitatea de productie, imbunatati calitatea produselor si, in final, intari prezenta pe plan local si international. 30 septembrie reprezinta o zi de referinta pentru Heidi Chocolat. Sunt extrem de mandru de efortul remarcabil depus de departamentul tehnic care, in numai 6 luni, ne-a adus in acest punct, respectand planificarea de timp si buget”, a declarat Franco Del Fabbro, CEO Heidi Chocolat.
In calitate de lider al segmentului de tablete premium din Romania, Heidi investeste in mod constant in dezvoltarea de noi retete de ciocolata. “Astfel, Heidi furnizeaza in peste 50 de tari, ciocolata de cea mai buna calitate, facuta in Romania, de romani”, a adaugat Franco Del Fabbro, CEO Heidi Chocolat.
Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…
Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…
La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…
Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…
Grupul PPC prezintă noile obiective, actualizate și majorate, din Planul Strategic pentru perioada 2025-2027, cu scopul de a deveni o…
Asociația OvidiuRO a lansat de curând, împreună cu Kaufland România, inițiativa națională „Prinde gustul lecturii”, o campanie dedicată cultivării obiceiului…