Lifestyle

#HappyLaJob, un demers eJobs pentru a crește fericirea românilor la locul de muncă

9 nov. 2016 3 min

#HappyLaJob, un demers eJobs pentru a crește fericirea românilor la locul de muncă

Reading Time: 3 minute

La locul de muncă sau în restul vieții, fericirea depinde de fiecare dintre noi și de alegerile de zi cu zi. Da, rețeta fericirii este secretă, pentru că evoluează odată cu noi. Dar ingredientele sale ne sunt întotdeauna la-ndemână, chiar și în carieră. Atât din poziția de angajat cât și din cea de owner sau manager al unei companii, avem puterea de a contribui la construcția unui mediu profesional unde impactul proiectelor în care suntem implicați să conteze.

Cu aceste convingeri în background, eJobs a pornit în această toamnă, prin campania  #HappyLaJob, un manifest pentru fericire care devine din ce în ce mai puternic. Mai mult de 1.500.000 de oameni s-au întrebat, în ultima lună, „Sunt fericit?”. Peste 45.000 de români au completat testul #HappyLaJob și au aflat care este procentul de fericire care îi definește.

#HappyLaJob este o campanie de brand adusă în peisajul digital autohton cu scopul de a conștientiza și sensibiliza oamenii cu privire la importanța fericirii în viața profesională. Indiferent de vârstă și profesie fericirea este rezultatul alegerilor conștiente pe care le facem fiecare în carieră și în viața profesională. eJobs.ro/happy reprezintă doar un prim pas dintr-o viziune mai amplă de marketing și comunicare pe parcursul anului 2016 și pe mai departe a liderului în recrutare eJobs.

eJobs.ro transformă felul în care oamenii privesc fericirea la locul de muncă. Fericirea este o călătorie, nu o destinație. De aceea, uneori, pe parcursul acestei călătorii avem nevoie de momente de reflecție, în care să ne punem întrebările potrivite cu privire la direcția în care dorim să mergem în viața noastră profesională, având în perspectivă cei 5 factori cheie de care depinde fericirea: pasiunea, onestitatea, echilibrul, evoluția și impactul. Este nevoie să fim mereu atenți la noi înșine pentru a avea clare prezența drumului parcurs și perspectiva locului unde dorim să ajungem. De asemenea, companiile nu trebuie să piardă din vedere preocuparea de a crea constant un mediu sănătos și plăcut de muncă. De acum, platforma de comunicare eJobs Happy este locul unde se vor manifesta cele mai multe idei creative și ințiative, cu scopul de a crește nivelul de fericire la locul de muncă: în social media, online și offline, ATL și BTL, pentru Companii și Angajați.

Experiența eJobs în susținerea dinamicii forței de muncă și poziția de lider în recrutare sunt vectorii care ne definesc. Ei ne-au condus spre decizia de a lansa, prin noua campanie de brand, o întrebare aparent simplă, dar esențială și la care nu mulți oameni au curajul să își răspundă cu asumare: <<Ești happy?>>. La sfârșitul zilei, ceea ce contează cu adevărat este cât de multă fericire ne aduce mediul profesional în care suntem activi, pentru că fericirea este un bun indicator al performanței, al creativității și al succesului. Această campanie este o nouă pagină din misiunea eJobs de suporter proactiv al conexiunilor bune dintre oameni și ocupațiile lor profesionale. Prin #HappyLaJob, lansăm o provocare creativă spre schimbări pozitive în carieră.” spune Andrei Frunză, CEO eJobs.

Campania vizează în comunicare atât segmentul B2B cât și cel B2C, vorbind despre importanța fericirii la locul de muncă, atât în rândul angajaților, cât și al angajatorilor. Realitatea de zi cu zi este aceea în care serviciul ocupă o foarte mare parte din viață pentru majoritatea oamenilor, iar de cele mai multe ori, fericirea nu se află în fișa postului.

„Povestea campaniei a prins contur în urma unui research prin care am definit 5 ingrediente de al căror mix depinde calitatea vieții profesionale urmat de un video-experiment prin care ne-am propus să aflăm, alături de eJobs, mai multe despre fericire și trăsăturile care o modelează. Apoi am construit o serie de video-uri în care am abordat teme legate de împlinirea în viață profesională: componenta financiară, cariera ideală, bucuriile care dau mai mult sens vieții profesionale. Activările campaniei continuă, atât în digital cât și în ATL și BTL. Drumul spre fericire la job este la început, dar este un drum de anvergură spre care merită să privim cu deschidere, fiecare dintre noi.”, declară Ioana Barbu, CMO 4ideas Agency.

Testul fericirii și pașii următori prin care eJobs își propune să ridice nivelul fericirii la job în România se află pe ejobs.ro/happy, o platformă plină de viață care va fi actualizată constant cu noutăți menite să crească awareness-ul cu privire la importanța fericirii. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: