Happy Tour, vânzări de 54 mil. euro în 2017
Reading Time: 3 minuteHappy Tour a înregistrat în anul 2017 un volum de vânzări de aproximativ 54 de milioane de euro, în creștere cu circa 10% faţă de anul precedent, datorită dezvoltării accelerate a segmentului de business travel, a diviziei de MICE, dar şi a dezvoltării parteneriatului cu Disneyland Paris.
Divizia de business travel ̶ care reprezintă peste 65% din volumul de vânzări ̶ a fost motorul companiei și în 2017, fiind înregistrată o creștere de 20% a numărului de clienți corporate, în mare parte aceștia activând în domenii precum servicii medicale, energie, consultanță, retail, pharma, IT etc.
De asemenea, divizia MICE a gestionat cu 25% mai multe evenimente corporate (team buildinguri, seminarii, petreceri pentru angajați sau congrese) față de anul 2016.
În același timp, în 2017, a fost înregistrată o creștere de 40% a volumului de vânzari pentru Happy Tour Bulgaria, respectiv de peste 200% pentru Happy Tour Turcia.
“Așa cum estimat, și anul trecut am atins targetul propus de 10% pe România, respectiv 15% la nivel de grup, o creștere constantă și sănătoasă a business-ului nostru pe o piață imprevizibilă, în continuă schimbare și ușor influențabilă de orice eveniment negativ. În 2018 estimăm o evoluție similară și urmărim consolidarea companiei, vrem să dezvoltăm noi linii de business și să continuăm investițiile în online”, declară Javier Garcia del Valle, CEO și președinte al board-ului Happy Tour.
“În ultimii ani, ne-am concentrat pe optimizarea serviciilor oferite clienților valorificând tot mai mult parteneriatul cu FcM Travel Solutions, premiată pentru al șaptelea an consecutiv drept cea mai bună companie de travel management din lume”, declară Javier Garcia del Valle, CEO și președinte al board-ului Happy Tour.
Divizia de leisure a păstrat trendul de creștere al companiei în 2017. Cele mai cerute pachete de vacanțe au fost pentru destinații precum Spania, Turcia și insulele grecești, după primele luni de rezervări early booking trendul se menține și în 2018. Valoarea medie a pachetului turistic achiziționat în 2017 a fost de aproximativ 1.000 de euro, în creștere față de anul precedent. Foarte căutate pentru sejururi scurte au fost și pachetele Disneyland Paris, Happy Tour fiind turoperatorul oficial al acestuia în România.
”M-am bucurat să observ că vacanțele se achiziționează din ce în ce mai mult în perioadele de early booking, atunci când reducerile sunt cele mai mari la pachete turistice”, spune Javier Garcia del Valle.
„De asemenea, românii dau mai multă atenție hotelurilor pe care le aleg, cei mai mulți dintre turiștii Happy Tour optând pentru unități de patru și cinci stele. În același timp, își personalizează tot mai mult vacanță cerându-ne excursii opționale. Și atunci când aleg un city break, am constatat că turiștii vor să exploreze și altfel de destinații, nu doar cele clasice, precum marile capitale europene”, spune Javier Garcia del Valle.
În ceea ce privește turismul intern, în 2017, Happy Tour a înregistrat o creștere de aproximativ 25% a cererii pentru vacanțe în România, achitate în mare măsură cu vouchere de vacanță. Pentru anul acesta, estimează o creștere cu 10% pentru pachete turistice achiziționate cu vouchere de vacanță, în special datorită acordării acestora, chiar și în sumă fixă de 1.450 lei de persoană, și bugetarilor.
Happy Tour/FCM Travel Solutions, este una dintre cele mai mari agenții de turism din România, aflată în portofoliul GED Capital. În prezent, Happy Tour are o rețea de 83 de agenții proprii și asociate, numărând 94 de puncte de vânzare, în 52 de orașe din România, Turcia, Bulgaria și Republica Moldova.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz