Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic al NATO, ca răspuns la provocările și amenințările de securitate generate de războiul din Ucraina.
În iulie 2024, Hanwha Aerospace a semnat un contract important cu Ministerul Apărării Naționale al României pentru livrarea a 54 de obuziere autopropulsate K9 și 36 de vehicule de reaprovizionare cu muniție K10.
Înființată ca subsidiară a Hanwha Aerospace din Coreea de Sud, compania va dezvolta un parteneriat strategic cu România și oferă servicii locale de producție și MRO (operațiuni de mentenanță și reparații), care vor avea un impact economic semnificativ asupra industriei și forței de muncă din țară.
„Prin deschiderea filialei Hanwha Aerospace România ne angajăm să oferim Armatei României capabilități de apărare de ultimă generație. De asemenea, vom consolida parteneriatele cu industria locală și companiile din sectorul apărării implementând programe valoroase de localizare, precum producția locală, transferul de tehnologie și servicii MRO”, a declarat Peter Bae, CEO, Hanwha Aerospace România, în cadrul conferinței Land Warfare Europe de la București.
Pentru a sprijini aceste obiective, Peter Bae a prezentat planurile pentru construirea unei facilități ultramoderne în România, care va include producție, cercetare, testare, instruire și servicii MRO.
Hanwha Aerospace România își propune, de asemenea, să integreze companiile românești în lanțul global de aprovizionare al Hanwha, contribuind la livrarea unor sisteme esențiale de apărare, cum ar fi obuzierul autopropulsat K9, utilizat de 10 țări, dintre care șase sunt membre NATO.
Hanwha Aerospace România propune vehiculul de luptă pentru infanterie Redback (IFV) pentru Programul de Modernizare a Vehiculelor de Luptă pentru Infanterie al României.
Redback a fost selectat pentru programul australian LAND 400, Faza 3, dedicat vehiculelor de luptă pentru infanterie de generație viitoare. Vehiculul cu șenile dispune de cea mai bună protecție blindată, mobilitate și letalitate din clasa sa, bazate pe o serie de tehnologii inovatoare, cum ar fi șenilele din cauciuc compozit, un sistem de protecție activă și un ecran blindat transparent montat pe cască.
Datorită compatibilității ridicate între K9 și Redback în ceea ce privește șasiul și grupul motopropulsor, operarea ambelor sisteme ar putea duce la economii semnificative de costuri și eficiență de producție pentru industrie, precum și la beneficii operaționale pentru armată.
Hanwha Aerospace România, subsidiară a companiei sud-coreene Hanwha Aerospace, este dedicată sprijinirii inițiativelor de modernizare a apărării României. Concentrându-se pe consolidarea parteneriatelor locale, compania pune accent pe transferul de tehnologie, producția internă și servicii extinse de operațiuni de mentenanță și reparații (MRO), pentru a întări capacitățile de securitate naționale și regionale.
În iulie 2024, Hanwha Aerospace a obținut un contract major cu Ministerul Apărării Naționale al României pentru furnizarea a 54 de obuziere autopropulsate K9 și 36 de vehicule de reaprovizionare cu muniție K10. Livrările sunt programate să înceapă în 2027, iar pentru a sprijini acest parteneriat, Hanwha Aerospace investește în facilități de producție și mentenanță în România.
Pentru a extinde colaborarea în sectorul apărării din România, Hanwha Aerospace a semnat un memorandum de înțelegere cu Romarm, compania națională de apărare a României, și INCAS, un centru local de cercetare în aviație. Acest parteneriat are ca scop îmbunătățirea capacităților de aprovizionare și mentenanță pentru sisteme avansate de armament, inclusiv obuzierele K9 și vehiculele de luptă pentru infanterie Redback, deschizând calea pentru o cooperare industrială mai puternică.
Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…
World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…
Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…
Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…
Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…