Stiri

Hamburger vegetarian de la McDonald’s: anul viitor apare McPlant, alternativa din plante la carne

Reading Time: < 1 minut

Gigantul fast-food McDonald’s a anunțat că va începe să testeze anul viitor pe mai multe piețe un hamburger în care carnea va fi înlocuită de un substitut vegetarian, ca parte a unei noi game de produse pe bază de plante denumite McPlant.

Potrivit lui Ian Borden, președintele diviziei internaționale a McDonald’s, McPlant a fost creat „de către McDonald’s pentru McDonald’s” și noua gamă de produse va include și produse care înlocuiesc carnea de pui.

Anunțul a avut dus rapid la scăderea cu 6% a acțiunilor Beyond Meat, compania care face produse pe bază de plante ce înlocuiesc carnea și care a furnizat către McDonald’s chiftelele vegetariene folosite în testarea unui hamburger fără carne, derulată anul trecut în Canada. Investitorii sperau ca cele două părți să înceapă o relație pe termen lung, dar anunțul privind McPlant arată că nu va fi cazul.

McDonald’s a derulat între septembrie 2019 și aprilie 2020 teste cu PLT, un hamburger fără carne, în câteva zeci de restaurante din provincia canadiană Ontario și de atunci a spus că nu intenționează să-l reintroducă în ofertă.

Pe alte piețe, hamburgerii vegetarieni ai McDonald’s au avut ceva mai mult succes. În Germania, de exemplu, hamburgerii vegetali produși de Nestle se regăsesc și acum în meniul restaurantelor gigantului fast-food.

Nici rivalii McDonald’s nu stau cu mâinile în sân. Anul trecut, Burger King a lansat un hamburger Whopper vegetarian, a cărui chiftea vegetariană este produsă de Impossible Foods, alt jucător important pe piața alternativelor la carne.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Numărul autorizațiilor de construire din București s-a redus la jumătate, iar suprafața utilă a scăzut cu 62% în ultimii trei ani

Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…

50 de minute ago

Părinții din mediul rural consideră că uneori e nevoie să bați copiii pentru a-i educa

World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…

o oră ago

Gabriel Ghiță, Mastercard: Personalizare cu ajutorul datelor

Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…

2 ore ago

Mercedes și E.ON colaborează pentru dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru clienții business

Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…

3 ore ago

Caroli lansează Humus Maestro, o selecție de cinci variante de humus fără E-uri

Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…

3 ore ago

66 CEO se alătură unui program executiv accelerat

Beyond Business School, companie fondată de antreprenorii în serie Andra Ghibuțiu și Grégoire Vigroux, anunță lista finală cu cei 66…

3 ore ago