CSR

Hai la olimpiadă, provocare acceptată

Reading Time: < 1 minut

Un procent de 80% dintre elevii implicați în programul „Hai la Olimpiadă!”, organizat de către Fundația eMAG cu sprijinul BCR, au participat la concursurile locale și regionale de Matematică, Fizică și Informatică. Mulți dintre ei s-au calificat chiar la etapele următoare, concurând astfel la olimpadele naționale.

Programul „Hai la Olimpiadă!” a început în anul școlar 2012-2013, cu trei centre în București, în cadrul cărora se pregăteau 400 de elevi, sub îndrumarea a 44 de profesori. În fiecare an, rețeaua centrelor de pregătire ale programului s-a extins. În prezent, numără:

  • 22 de centre în 12 orașe din România
  • 3.286 de elevi pasionați de Matematică, Informatică și Fizică
  • 290 de profesori dedicați

Dincolo de rezultatele foarte bune obținute la olimpiade și la competiții, programul îi ajută pe elevi să studieze suplimentar disciplina care îi interesează și să interacționeze cu alți copii care împărtășesc aceeași pasiune. Pregătirea pentru performanță se desfășoară în cele mai bune condiții și oportunitatea de a participa la pregătire se oferă tuturor copiilor care pot și doresc să se pregătească la un nivel peste medie. Profesorii din centre sunt recompensați pentru orele de pregătire, iar cele mai bune rezultate ale copiilor la concursurile naționale și internaționale sunt premiate de către Fundația eMAG și BCR.

Doriana Matei

Recent Posts

Moroccanoil a lansat în România gama de colorare a părului Color Rhapsody Ultimates și cea de îngrijire a scalpului

Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…

48 de minute ago

Proiectul „Culture & Cultures. Connecting the Dots” lansează turul audio al satului Biertan de Ziua Patrimoniului Mondial UNESCO în România

Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…

o oră ago

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

2 ore ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

2 ore ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

3 ore ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

3 ore ago