Hai la masa cu Ciuc 0.0%!
Reading Time: 2 minuteUn studiu online privind atitudinea romanilor fata de pauza de pranz, realizat de Heineken Romania si Ciuc 0.0%, arata ca aproape jumatate dintre romanii intervievati ar dori sa se bucure mai mult de pranzul lor, de mancare buna si de o companie placuta. In acest context, brandul de bere Ciuc 0.0% lanseaza platforma online www.pranzpenevazute.ro, prin care indeamna consumatorii sa experimenteze un pranz “altfel”.
Cei care se vor inscrie in platforma online vor avea ocazia sa participe alaturi de persoane necunoscute la un “pranz pe nevazute”, sa iasa din monotonia zilnica si sa isi transforme cea mai importanta masa a zilei intr-o experienta.
Studiul privind obiceiurile de consum in timpul mesei de pranz dezvaluie faptul ca majoritatea romanilor isi aloca prea putin timp pentru pranz, desi recunosc ca este cea mai importanta masa a zilei.
Acelasi studiu arata ca 1 din 2 romani intervievati isi ia pauze de masa scurte, de pana la 30 de minute. Pentru 20% dintre acestia insa, pauza de masa este aproape inexistenta, ei ramanand prinsi in fata calculatorului, cu treaba, alocand mai putin de 10 minute pe zi pauzei de pranz. 47 % dintre respondenti afirma ca isi aduc mancare de acasa sau isi pregatesc ceva rapid la birou.
Datele au fost obtinute prin intermediul unui chestionar online, la care au raspuns 405 persoane. Metodologia de studiu a fost aleasa in functie de consumatorii salariati din mediul urban, care sunt conectati la internet si care folosesc canalele de social media. Marja de eroare a studiului a fost de 4,87%.
Ciuc 0.0% este o bere aflata in portofoliul companiei Heineken. Este disponibila in doze de 0.33l, sticla nereturnabila de 0.33l si sticla returnabila de 0.5l, in locatii Retail si HORECA.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz