Gustul bun al achizitiilor
Reading Time: < 1 minut<p> </p> <p> Compania din Polonia a semnat astazi un contract cu romanii de la Pan Group, prin care achizitioneaza o parte din activele grupului: dintre acestea, cunoscutele branduri de snakuri Salatini si Capollini, dar si liniile de productie. Preluarea realizata de subsidiara din tara a companiei poloneze faciliteaza abordarea unor noi categorii de produse, printre care crackers, brezels, biscuiti sarati si rulade. La finalizarea tranzactiei Tymbark Maspex Romania va detine brandurile Salatini, Capollini, Tismana, Rollini d’Oro. </p> <p> </p> <p> Marcile Salaatini si Capollini sunt printre cele mai vechi branduri pe piata snackurilor din Romania si se bucura de o inalta constientizare in randul consumatorilor. Piata snacksurilor din Romania este foarte dinamica, iar valoarea acesteia este estimata la aproape 200 de milioane de lei. Tranzactia va contribui la diversificarea si cresterea valorii businessului companiei Tymbark Maspex Romania pe piata din tara, unde activeaza din anul 1996.</p> <p> </p> <p> “Ne desfasuram activitatea pe piata din Romania de peste 15 ani”, spune Krzysztof Grabowski, presedintele Consiliului de Administratie al Tymbark Maspex Romania. “In toata aceasta perioada, am reusit sa construim o pozitie puternica pe segmentul produselor instant cu marcile La Festa si Coffeeta si pe piata de sucuri, nectaruri si bauturi racoritoare cu marcile Tedi si Tymbark. Adaugarea in portofoliul nostru a binecunoscutelor branduri Salatini si Capollini va favoriza dezvoltarea companiei noastre intr-o categorie noua si de perspectiva. In acest fel imi exprim increderea ca ne va creste competitivitatea si ne vom consolida pe piata romaneasca”, a mai adaugat presedintele consiliului de Administratie al companiei poloneze. </p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz