Gustă din trăirile românești – noua campanie Lidl România și Mullen pentru gama de produse Cămara Noastră
Reading Time: 3 minuteGustă din trăirile românești este noua campanie lansată de Lidl România și Mullen, pentru gama de produse Cămara Noastră.
Micul dejun din copilărie cu unt proaspăt, cina după timpul de joacă, după care urma negreșit desertul pregătit în casă, pachetul cu mâncare de la părinți din timpul facultății și mesele în familie de sărbători, cu multe bucate tradiționale, sunt câteva dintre amintirile pline de gusturi și arome intense, pe placul nostru, al românilor. Aproape toate amintirile frumoase pe care le avem sunt legate de felurile de mâncare românești.
De la această idee pleacă cea mai nouă campanie realizată de Mullen pentru Lidl România, iar anul acesta, Cămara Noastră, marcă proprie, realizată exclusiv cu furnizori locali, ne invită să gustăm din trăirile românești printr-o nouă producție video savuroasă.
Conceptul campaniei Gustă din trăirile românești ne transpune din prezent în mijlocul celor mai dragi amintiri.
Astfel că, în toiul unei mese în familie, fiecare gust și aromă găsite în bucatele românești aflate pe masă ne duce într-o călătorie printre cele mai speciale momente din trecut cu ajutorul unor personaje realizate în stilul etichetelor Cămara Noastră și animate în stil stop motion.
Personajele paper cut ilustrează diferite trăiri: de la aventurile copilăriei pline de chicote în spatele blocului, la zilele mai friguroase când joaca de afară se muta înăuntru sau de la cele mai tari trick-uri pe skate, până la amintirea primei întâlniri.
„Cămara Noastră este o gamă cu produse tradiționale românești, realizate exclusiv cu producători de la noi din țară. Așa că, de-a lungul vremii, am construit platforma de comunicare pentru acest brand vorbind despre tradiții, despre rețetele transmise din generații în generații și despre cămările românilor, totul într-un mod autentic.
Am străbătut țara în lung și în lat după comori culinare, iar pe cele mai memorabile le-am prezentat în Muzeul Cămărilor sau în Muzeul Bucatelor Ascunse, am invitat comunitatea să descopere poveștile unor produse din gamă în serii dedicate pe canalul nostru de YouTube și am adus pe rafturile magazinelor din toata țara două produse create după rețetele clienților noștri.
Și în acest an, în comunicarea gamei Cămara Noastră, ne-am lăsat inspirați de tradițiile locale. Insightul care stă la baza campaniei este reprezentat de legătura care s-a creat pentru noi toți între amintirile frumoase și bucatele românești care le însoțesc. Fiecare mâncare tradițională ne aduce în minte cel puțin o trăire, o amintire, un moment frumos petrecut cu cei dragi.
Prin noua campanie, am încercat să ilustrăm această legătură și să arătăm că brandul Cămara Noastră există din dragoste pentru gustul autentic românesc”, a declarat Oana Radu, Marketing Director Lidl România.
„Cămara Noastră este un brand de tradiție și foarte drag pentru Mullen. Este al șaselea an consecutiv în care le suntem alături, iar cu fiecare campanie încercăm să ne autodepășim și să aducem mai aproape gustul autentic de altă dată. <<Gustă din trăirile românești>> e un îndemn să ne reamintim legătura puternică pe care o avem cu bucatele tradiționale și ne arată cum gusturile autentice aduc în prezent cele mai dragi amintiri”, a spus Silviu Antohe, Executive Creative Director, Mullen România.
Platforma de storytelling creată în jurul gamei Cămara Noastră a fost câștigătoarea premiului Brand of the Year 2020 în competiția TOP 3 ADC, cu seria online Bucate ca la carte, constant prezentă în topul ADC prin premiile obținute.
Anul trecut, Lidl a lansat, pentru promovarea mărcii Cămara Noastră, un nou serial, Șezătoare și cântec, care a adus în prim-plan fabricile românești partenere Lidl România, iar în acest an, sub aceeași platformă, Lidl ne invită să ne reamintim de gusturile trăirilor românești.
Clipul video al campaniei este disponibil pe canalul de YouTube @LidlRomania, dar și în mediile tradiționale, printr-un spot TV care păstrează secvențele cheie ale materialului video.
Echipele implicate în campanie:
Lidl România: Oana Radu (Marketing Director), Mihai Cazacu (Advertising Manager), Alice Tomescu (Marketing Project Manager), Alina Simion (Digital Project Manager), Ioana Dumitrescu (Junior Social Media Consultant).
Mullen România: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Dan Drăgan (Senior Art Director), Andreea Popa (Senior Copywriter), Mario Niculae (Senior Art Director), Valentin Ionescu (Art Director), Adrian Radu (AV Director), Andra Panaitescu (Client Service Director), Anca Duță (Account Director), Silviu Clinciu (Account Manager), Cristi Lupu (Account Executive)
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz