Categories: MarketingStiri

Gust de pere de la Mirinda

Reading Time: < 1 minut

Mirinda a lansat pe piata romaneasca un nou sortiment de suc de pere. Noul produs completeaza gama de bauturi racoritoare Mirinda, ce mai cuprinde sortimentele portocale, lamaie si struguri.

In noua campanie Mirinda, para ia locul marului in povestile care l-au consacrat. Acestea sunt comunicate prin spot TV, prin canalele de social media si prin activitati de PR.

Din partea PepsiCo, echipa implicata in dezvoltarea campaniei Mirinda este formata din: Calin Clej (Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise), Adriana Nestoriuc (Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo Romania), Claudia Crisan (Brand Manager Juices & Flavors, PepsiCo Romania), Lavinia Barbu (Brand Manager Flavors & Energy, PepsiCo Romania) si Ana-Maria Nastase (PR Specialist, PepsiCo Romania).

Spotul TV si materialele campaniei au fost realizate de echipa Grafitti BBDO, alaturi de casa de productie Studioset.  

Planul de media a fost pregatit de OMD Romania: Razvan Meirosu (Media Director, OMD Romania) si Andrei Albu (Media Manager, OMD Romania).

Activitatile de PR sunt realizate de Golin, cu echipa formata din: Irina Roncea (Director, Corporate Division, Golin Bucuresti), Stefan Alina (Manager, Corporate Division, Golin Bucuresti), Raluca Stoica (Media Associate, Corporate Division, Golin Bucuresti), Raluca Duta (Chief of The Bridge, Golin Bucuresti) si Ioana Samoila (Digital Associate, Golin Bucuresti).

Mirinda Para este un produs aflat in portofoliul Pepsico si este disponibil in doua formate de sticle, de 0,5L si de 2,25L.

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Huawei aduce un altfel de Black Friday. Trei weekenduri de reducere

HUAWEI Store România dă startul sezonului de Black Friday în 2024! Între 5 noiembrie și 2 decembrie, utilizatorii sunt invitați…

5 minute ago

Black Friday la produse organice și naturale

Vegis.ro, liderul de piață în comercializarea online a produselor organice și naturale, a pregătit între 7 și 11 noiembrie, reduceri…

15 minute ago

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

13 ore ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

13 ore ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

19 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

20 de ore ago