Guerrilla Marketing la MID
Reading Time: 3 minute<p> Cea de-a 5-a editie a Conferintei Internationale “Marketing in Direct” (MID) va avea loc pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic Bucuresti.</p> <p> </p> <p> Adresata seniorilor in marketing, comunicare si strategie, MID aduce in discutie in acest an una dintre cele mai eficiente tactici de a atrage atentia consumatorilor intr-un mod neconventional si low-cost: Guerrilla Marketing.</p> <p> </p> <p> Principiile si metodele guerrilla marketing, specificul sau pentru un tip de afacere sau altul, greselile care trebuie evitate si atuurile pe care se poate baza un specialist, cum au reusit unele branduri sa castige inima consumatorilor apeland la acest concept inovator, cat timp, energie si creativitate presupune o strategie de guerilla marketing sunt doar o parte din subiectele ce vor fi dezbatute in cadrul MID.</p> <p> </p> <p> Speakeri MID 2013</p> <p> </p> <p> <strong>Chris Arnold </strong> este co-fondator si consultant al Creative Orchestra Agency, membru in boardul Asociatiei Marketing Direct si fost presedinte al Consiliului Asociatiei si Consiliului de Creatie. A scris pentru mai multe publicatii printre care Financial Times, Creative Review, Impact, The Times, Brand Strategy. Este autorul cartii “Marketing de etica si noul profil al consumatorului” . De asemenea a avut aparitii televizate in calitate de expert de marketing pe: BBC, Marketing Success TV, CNN and Channel 4.</p> <p> </p> <p> Chris Arnold considera ca: “Intr-o media extrem de competitiva, a face ca mesajul de vanzare sa treaca nu numai ca devine din ce in ce mai greu, dar ne oblige sa regandim ceea ce facem, nu numai cum facem. NFC (n.r. tehnologia Near Field Communication) este modul in care tehnologia touch conecteaza toate punctele de marketing ?i pe consumatori cu brandurile prin intermediul telefoanelor mobile. Un tag NFC este mic si poate fi plasat oriunde. Intr-o statie de autobuz, intr-o vitrina, pe un perete, pe o persoana, pe un copac, in anunturi, in baruri etc. Un instrument tech foarte bun pentru guerrilla marketing. Un client il atinge cu telefonul mobil si el deschide instantaneu un site sau o aplicatie."</p> <p> </p> <p> <strong>Alexandru Israil</strong> lucreaza in marketing si publicitate din 1996. In 2007 l-a intalnit pe Jay Conrad Levinson, parintele Guerrilla Marketing cu care s-a pregatit personal, pentru a deveni Master Trainer. De atunci, in calitate de consultant, speaker si autor, el inspira oameni din afaceri in preocuparea lor de a atinge performante mai bune. Compania sa, MarketMinds, este axata pe dezvoltarea si implementarea de strategii de promovare neconventionale, realiste si eficace. Alexandru este co-autor in cartea “Guerrilla Marketing Remix”, scrisa de Jay Conrad Levinson si Jeannie Levinson. Alexandru este de parere ca “succesul in marketing direct nu mai consta in volum sau frecventa, ci in abilitatea de a atrage atentia si apoi de a persuada.”</p> <p> </p> <p> Invitatul special al acestei editii este <strong>Dan Chisu</strong>. A luat contact cu lumea advertisingului dupa 1989, cand a infiintat agentia de publicitate “Dakino Advertising”. In 1991, fondeaza "Dakino International Film Festival", cel mai vechi festival de film si printre cele mai importante evenimente de gen din Romania. El este cel care a adus pentru prima oara in Romania "Noaptea Devoratorilor de Publicitate", un eveniment ajuns la cea de-a 19-a editie, care aduna laolalta productii publicitare din peste 60 de tari. Va vorbi la MID despre aplicarea tacticii de guerrilla in cinematografie si contextul relaxat in care spectatorii primesc mesajul publicitar “impachetat” natural, modul in care ii determina sa asimileze mult mai usor reclama si sa se identifice cu acele personaje si obiceiurile lor de consum.</p> <p> </p> <p> Printre speakerii care vor prezenta studii de caz si campanii de guerrilla marketing cu aplicabilitate pe piata romaneasca actuala se numara si Oana Sav (Oxford College of Marketing), Oana Stinga (Marketing Consultant, Life&Executive Coach), Daniela Kamrath (Editor in Chief 121.ro), Lorand Soares Szasz (Coaching4you), Marian Costache (Managing Partner MVcom), Alin Merches (Mobiversal), Calin Biris (Marketing Manager Zonga/Pre?edinte IAA YP Cluj) si Monica Tatoiu.</p> <p> </p> <p> Moderatorul MID 2013 este Iulian Toma, detinatorul AdPlayers.ro. La aceasta editie MID sunt asteptati aproximativ 250 de participanti.</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz