Categories: Stiri

GSP.ro anunță primele rezultate după schimbarea conducerii

Reading Time: 2 minute

La intrarea în cel de-al 100-lea an de existență, GSP anunță că a produs cu 25% mai mult conținut video și cu 20% mai multe articole în fiecare lună. GSP.ro înregistrează în luna ianuarie 2024 peste 67 de milioane de afișări (+15%) și 4 milioane de utilizatori unici.

„Sub conducerea lui Predrag Mihailovic, noul Co-Managing Director al Sportal România și Chief Content Officer al GSP, și a coordonatorilor editoriali Mitrut Docan, redactor șef adjunct, și Sebastian Culea, Head of Video, echipa GSP a reușit să realizeze producții jurnalistice remarcabile, atât la nivel național, cât și la nivel internațional, la începutul anului 2024.

O echipă de jurnaliști GSP s-a deplasat în Antalya, Turcia, pentru a acoperi cantonamentele de iarnă ale celor mai mari cluburi de fotbal din România, realizând peste 200 de articole: interviuri exclusive, relatări cu informații la zi despre echipele de fotbal de top din România și analize aprofundate ale evenimentelor desfășurate in plin sezon. În acest context, șeful departamentului de fotbal internațional, Theodor Jumătate, a fost primul din Europa care a dezvăluit povestea interesului lui Tottenham pentru Radu Drăgușin, cel mai scump jucător român.  
De asemenea, echipa GSP.ro s-a deplasat la Londra pentru a obține informații in exclusivitate de la managerul lui Tottenham, reușind sa ofere publicului relatări amănunțite si povești unice din culisele acestui transfer”, transmit reprezentanții Ringier.

„GSP.ro își menține angajamentul de a oferi publicului său loial jurnalism sportiv complet și conținut inovator. Eforturile făcute in ianuarie 2024 reflectă angajamentul nostru solid si constant, pentru a produce continut jurnalistic premium, în România. Mă bucur că echipa mea s-a asezat responsabil pe un nou drum și că lucrăm la viitorul brandului GSP cu maximă implicare, multe idei inovatoare și o nouă direcție strategică.”, declară Predrag Mihailovic, noul Co-Managing Director al Sportal România.

Printre producțiile video pe care mizează GSP în perioada următoare se află „Premier GSP”, axat pe Premier League, care a debutat duminică, 4 februarie; „Women of Excellence”, care evidențiază realizările femeilor in sport; „EURO GSP”, dedicat Ligii Campionilor și Campionatului European din Germania; și un format actualizat pentru emisiunea matinală GSP LIVE, care oferă transmisiuni speciale ale meciurilor importante din fotbalul românesc.

Team

Recent Posts

Telefoanele chiar ascultă conversațiile noastre? Mitul explicat de specialiști

Când prietenii se adună și vorbesc despre un anumit subiect, de multe ori descoperă că, la scurt timp după ce…

9 ore ago

O nouă ediție de Titluri de Stat TEZAUR cu dobânzi de 7%, disponibilă de luni

Începând de luni, 4 noiembrie, românii pot investi în titluri de stat TEZAUR cu maturități de 1,3 sau 5 ani,…

9 ore ago

Libra Internet Bank a lansat Live FX, o platformă pentru schimburi valutare non-stop

Libra Internet Bank oferă clienților business posibilitatea de a efectua schimburi multi-valutare în timp real, prin intermediul platformei Live FX,…

11 ore ago

Genesis Property a primit calificativul „Green Star”, în urma evaluării performanței factorilor ESG

Genesis Property, unul dintre cei mai importanți proprietari de clădiri de birouri din România, a devenit în 2024 prima companie…

12 ore ago

Mobilitatea pe două roți, încotro? Discuții la București cu Bolt, I’Velo, Splash și Lime

Săptămâna viitoare Bucureștiul va fi gazda celei de-a 4 a întâlniri de lucru din cadrul parteneriatului interregional al proiectului european…

12 ore ago

Hesburger deschide al cincilea restaurant din România, la Băneasa Shopping City

Hesburger, cel mai mare lanț fast-food din Finlanda și un brand renumit în toată Europa, a deschis un nou restaurant,…

12 ore ago