Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop își extinde operațiunile de distribuție de medicamente în Bulgaria, iar o nouă extindere urmează să aibă loc anul viitor și în Republica Moldova.
Procesul de extindere este parte a unei strategii care si-a propus obiective ambițioase pentru viitor: borna de 50 de milioane de euro este următorul obiectiv, alături de menținerea indicatorului EBITDA la nivel de două cifre procentuale și creșterea cifrei de afaceri cu minim 10% anual.
„Misiunea noastră este aceea de a facilita accesul pacienților din Bulgaria la medicamente și soluții inovative care nu sunt disponibile pe piața din Bulgaria, din diferite motive legate de strategiile companiilor și a autorităților din țările respective. De aceea, am decis să ne implicăm în acest proces, să acoperim cât mai multe dintre verigi: înregistrarea produselor, promovarea lor, importul si distribuția acestora”
Octavian Iacob, Cofondator Direct Pharma Logistics.
Bulgaria reprezintă o piață cu mult potențial, având în vedere că există un deficit major de medicamente, conform declarațiilor Uniunii Farmaceutice Bulgare. În plus, deși numărul de farmacii este aproape dublu față de media europeană, există un deficit important din perspectiva numărului de farmaciști, și implicit de sprijin și sfaturi în ceea ce privește tratamentul pacienților.
„Vom lucra îndeaproape cu producătorii bulgari pentru lansarea de produse noi pe piața din Romania. Un alt obiectiv este de a înțelege mai bine nevoile autorităților, medicilor și pacienților din Bulgaria”
Marius Mincă, CEO al companiei Pharmalink.
Pentru început, structura comercială a organizației din Bulgaria va fi formată dintr-un director general, în persoana lui Marius Cănălău, un farmacist șef, un legal adviser și 4 reprezentanți medicali, iar activitatea de depozitare, logistică și distribuție va fi coordonată de partenerul local al grupului, compania bulgară Medex.
„Pentru producătorii cu care noi colaborăm, un mare avantaj este reprezentat de simplificarea accesului în alte piețe învecinate cu România, unde aceștia nu sunt prezenți în acest moment. De asemenea, vom putea negocia si semna contracte de exclusivitate cu viitori parteneri care își doresc sa acceseze mai multe piețe printr-un singur partener. De-a lungul celor 10 ani de activitate, ne-am confruntat cu această solicitare din partea unor companii partenere și mereu ne-am dorit extinderea și pe alte piețe. Am vrut însă mai întâi să ne consolidăm ca grup, să căpătăm experiența pe care azi o avem, așadar a venit momentul să ne desfășurăm activitatea în mai multe zone din Europa”
Octavian Iacob, Cofondator Direct Pharma Logistics.
Pentru primul trimestru al anului 2024, Direct Pharma Logistics și-a depășit obiectivele propuse, înregistrând o cifră de afaceri de 11.1 milioane de euro în primul trimestru din 2024, cu 13% față de aceeași perioadă a anului trecut. Grupul de trei companii împlinește anul acesta 10 ani de activitate și are, de la începutul lui 2024, o echipă mai numeroasă, formată din aproximativ 100 de membri.
În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…
PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…
Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…
AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…
Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…
Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…