Stiri

Grupul Policolor – Orgachim demarează extinderea cu 1.000 mp a fabricii de vopsele din București

Reading Time: 3 minute

Grupul Policolor – Orgachim, cu activități extinse în domeniul producției și comercializării de lacuri, vopsele, rășini și produse chimice de specialitate în România, Bulgaria, dar și pe alte piete internaționale, a demarat în luna ianuarie 2023 extinderea fabricii de vopsele din București.

Compania MASTERBUILD a fost desemnată antreprenor general al proiectului de extindere și va realiza construirea unui spațiu suplimentar de 1.000 de mp, adiționali celor 3.500 mp deja existenți, la fabrica Policolor din Bulevardul Timișoara din București.

Planul de extindere

Noul spațiu este destinat să găzduiască activități de producție ale Grupului. În prezent, la fabrica din România se desfășoară mai multe tipuri de acțiuni specifice industriei, precum producția de vopsele, emailuri și tencuieli pe bază de apă.

Extinderea răspunde unei nevoi de transformare organizațională, cu scopul de eficientizare și transformare a proceselor interne, pentru a răspunde mai bine nevoilor clienților Grupului – proces demarat încă din 2021 și finalizat pentru organizația din România la finalul anului 2022.

Astfel, compania vizează creșterea și automatizarea capacității locale de producție, într-un context din ce în ce mai competitiv. Grupul Policolor mizează în 2023 pe o cifră de afaceri de peste 90 milioane de euro, în creștere față de nivelul realizat în 2022. Prin noua investiție, fabrica Policolor va putea produce anual o cantitate cu pana la 70% mai mare de vopsele si tencuieli decorative.

Deși perioada pandemică și post-pandemică a reprezentat o provocare pentru majoritatea industriilor, multe dintre probleme datorându-se problemelor de supply chain și fluctuațiilor de prețuri, piața din România rămâne în continuare una foarte competitivă. Acesta este principalul motiv pentru care vedem extinderea și automatizarea fabricii de vopsele ca pe un demers natural pentru acoperirea cererii crescute de pe piața locală și satisfacerea nevoilor clienților noștri.

Irina Mandoiu, CEO Policolor-Orgachim

Ne onorează colaborarea cu un jucător cu o asemenea dinamică și ne dorim să vedem capacitățile de producție locale multiplicate și modernizate, acolo unde este cazul. Conform datelor INS, România înregistrează o creștere anuală a volumului lucrărilor de construcții, dinamica pe care o vedem și în piață, ceea ce este un semn bun pentru întreaga economie.

Stefan Vayna, CEO MASTERBUILD General Contractor & Property Developer

Grupul Policolor-Orgachim este activ în domeniul producției și comercializării lacurilor și vopselelor (arhitecturale, auto și industriale), rășinilor și produselor chimice de specialitate. Compania românească Policolor S.A. și subsidiara sa din Bulgaria – Orgachim AD, produc și comercializează vopsele în special în România și Bulgaria.

Grupul include, de asemenea, și compania Orgachim Resins, producător de rășini, și Ruse Chemicals, producător de anhidride, cu piețe de desfacere în Europa Centrala și de Sud-Est, dar și în Asia. În acest moment, grupul este lider de piață în Bulgaria, cu o cotă de peste 40% potrivit estimărilor interne, iar în România deține aproximativ 9% din piață, în contextul unui mediu local puternic competitiv.

MASTERBUILD este o companie de construcții și dezvoltare logistică și industrială, activă din 2005, atât pe segmentul construcțiilor industriale, cât și al proiectelor comerciale și rezidențiale. O companie antreprenorială românească, aceasta își desfășoară activitatea atât pe întreg teritoriul României, cât și pe piețe internaționale.

La nivelul Uniunii Europene, în 2021, România a înregistrat printre cele mai mari creșteri anuale ale producției în construcții, datele indicând o creștere de 13,2% în țara noastră, față de media UE de 4,3%.

Anca Muraru

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

7 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

8 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

9 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

12 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

12 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

14 ore ago