Grupul Miele, cifră de afaceri de 4,16 miliarde euro
Reading Time: 2 minutePentru cel de-al doilea an consecutiv, Miele a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri care a depășit valoarea de 4 miliarde euro. Producătorul de electrocasnice premium și-a crescut afacerile cu 1,5%, cu 60 milioane euro mai mult, în anul în care a avut loc cea mai mare lansare a companiei: noua generație 7000 de echipamente electrocasnice incorporabile. De asemenea, grupul a inaugurat primele subsidiare în Brazilia și Thailanda, produsele Miele fiind acum disponibile în 50 de țări.
Compania a înregistrat o cifră de afaceri de 4,16 miliarde euro în anul financiar 2018-2019, același an fiind marcat de cea mai mare lansare din istoria companiei, prezentarea noii Generații 7000. Aceasta cuprinde produse hightech, destinate caselor inteligente, în care utilizatorii pot controla sistemele prin telefonul mobil sau senzori. Au fost produse aproape 3.000 de modele în 10 fabrici din lume, din 15 categorii distincte, doar această divizie înregistrând o cifră de afaceri de 2 miliarde euro.
Miele a făcut investiții de 256 milioane euro în cercetare, proiectare și dezvoltare, mare parte din sumă, 180 milioane euro, mergând spre modernizarea și extinderea liniei de producție din Germania. Numărul angajaților Miele a crescut, de la 20.100 la 20.221, dintre care 11.038 în Germania. Aproximativ 500 de tineri vor începe stagii de practică într-unul dintre cele 30 de centre tehnologice Miele.
Miele a prezentat în cadrul IFA 2019 noile mașini de spălat și uscătoare care comunică între ele prin WiFi și au capacitatea de a reduce timpul de spălare până la 49 de minute, pentru un ciclu ce ar dura 2 ore. În plus, mașina de spălat vase G 7000 de la Miele este singura din lume care dozează automat cantitatea de detergent. Prin conectivitate la WiFi, produsul poate fi controlat prin intermediul aplicației Miele@Mobile, disponibilă pentru orice tip de telefon sau tabletă. De asemena, printre modelele ultimului an se numără și primul aspirator vertical fără fir din portofoliul Miele, Triflex HX1.
În România, Miele este prezent prin showroom-urile proprii din București (Piața Presei și Dorobanți), Constanța, Timișoara și, cel mai recent, Oradea. De asemenea, echipamentele Miele sunt disponibile și prin intermediul seriei de magazine deschise ca franciză în Sibiu, Deva, Brașov și Cluj Napoca.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz