Stiri

Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, cifră de afaceri de 19,4 milioane de euro în primele 6 luni

27 aug. 2024 2 min

Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, cifră de afaceri de 19,4 milioane de euro în primele 6 luni

Reading Time: 2 minute

Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop, dedicat implementării inovațiilor pe piața medicală pentru îmbunătățirea calității vieții pacienților, și-a depășit obiectivele propuse pentru prima jumătate a anului, printre care creșterea sustenabilă a cifrei de afaceri, consolidarea poziției grupului pe piața farmaceutică din România și extinderea regională.

Față de primele șase luni ale anului 2023, grupul a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 12%, atingând astfel 19,4 milioane de euro, și o creștere a EBITDA cu 7%, ceea ce demonstrează succesul implementării strategiei de creștere și inovare.

„Rezultatele noastre reflectă o performanță crescută comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Ne concentrăm cu toții, la nivel de management al companiei, pe îmbunătățirea mai multor indicatori de performanță financiară, pentru ca grupul nostru să rămân un partener solid financiar într-o perioadă atât de imprevizibilă”, explică Octavian Iacob, Cofondator Direct Pharma Logistics.

Un alt obiectiv important al Direct Pharma Logistics a fost acela de a crea un Comitet Director al Grupului cu obiectivul principal de a face tranziția de la un management bicefal reprezentat de către cei doi acționari principali, la un model de management multicefal. Această formă de conducere va aduce la masa deciziilor mai mulți profesioniști cu experiență importantă care, împreună, vor consolida și vor dezvolta acțiunile grupului.

În același timp, Direct Pharma Logistics continuă să își consolideze poziția pe piața farmaceutică prin inovații semnificative și tratamente de ultimă generație, accesibile și eficiente, care să sprijine pacienții în gestionarea bolilor cronice și să contribuie la bunăstarea comunității.

În primele șase luni din 2024, au fost introduse în portofoliul grupului mai multe produse noi, precum și producători noi, un factor important care a dus la creșterea vânzărilor și consolidarea poziției pe piață. Lansarea celor 5 produse noi, un mix de medicamente, suplimente alimentare si dispozitive medicale, vin in completarea portofoliului existent și acoperă mai multe arii terapeutice: două produse în aria de afecțiuni ginecologice, un produs în sfera de imunitate, iar alte două noi produse au fost lansate în zona de SNC – psihiatrie.

„Pentru noi, sănătatea și siguranța pacienților sunt în centrul tuturor acțiunilor noastre. Misiunea noastră este de a aduce pe piață soluții inovatoare care nu doar răspund provocărilor actuale din domeniul sănătății, ci și îmbunătățesc considerabil calitatea vieții pacienților. Fiecare nou produs pe care îl introducem este rezultatul unui proces riguros de dezvoltare și testare, cu scopul de a oferi cele mai sigure și eficiente tratamente”, a declarat Dan Nicolescu, Acționar al Grupului de firme Direct Pharma Logistics.

În lumina creșterii din prima jumătate a anului, perspectivele pentru a doua jumătate se conturează favorabil.

Planurile și estimările grupului pentru viitor

Primele luni ale anului nu au fost lipsite de provocări, printre acestea numărându-se schimbările la nivelul reglementărilor farmaceutice și presiunile asupra prețurilor. Și totuși, după șase luni cu rezultate importante, grupul își continuă în forță implementarea planurilor sale, printre acestea numărându-se extindere portofoliului de produse prin aducerea de noi soluții inovative pe piață, investiții în retehnologizarea infrastructurii IT și demararea unui proiect pentru construirea unui nou depozit care să susțină activitățile viitoare ale grupului.

„Avem o strategie solidă de inovare și extindere. Începând cu finalul acestui an, grupul nostru va utiliza o platformă AI care îi va permite să analizeze și să optimizeze sustenabilitatea grupului și impactul social al acestuia pentru a ne asigura că vom obține cel mai bun rating ESG”, adaugă Octavian Iacob.

Grupul își continuă misiunea de a se extinde și de a inova, aducând soluții terapeutice avansate și de încredere pe piața farmaceutică, atât în a doua jumătate a anului 2024, cât și în 2025.

Array

Articole pe aceeași temă: