Stiri

Grupul Ascendis a încheiat anul 2023 cu venituri de aproape 11 milioane de euro

Reading Time: 2 minute

Grupul Ascendis, o companie de training și consultanță în domeniul dezvoltării profesionale din România, a încheiat anul 2023 cu afaceri de aproximativ 11 milioane de euro, în creștere cu 5% față de anul 2022. Anul trecut a fost cel mai bun an din istoria de 26 de ani a companiei.

„Vânzările din Republica Moldova și din Ucraina au mers foarte bine anul trecut, cu o creștere de 25% an/an, iar veniturile generate acolo au ajuns la nivelul de dinainte de război. La începutul anului 2023, anticipam o creștere remarcabilă a business-ului Ascendis, după o creștere de 30% a vânzărilor grupului în primul trimestru comparativ cu 2022. Totuși, pe parcurs, ritmul s-a temperat, iar unele fabrici din centrul și din vestul țării au suspendat temporar anumite proiecte de training și team building”

Andrei Goșu, Managing Partner al grupului Ascendis

Programele de management  și cursurile de utilizare a noilor tehnologii au fost diviziile – vedetă ale anului 2023, cu cele mai mari creșteri ale cererilor din partea companiilor. De asemenea, anul trecut a marcat și finalul implementării, de către Ascendis, a celui mai mare proiect de transformare a culturii organizaționale într-o instituție publică.

”În 2024 ne concentrăm pe consolidarea echipelor de consultanți pentru proiectele din sectorul public și pentru cele din domeniul eficienței operaționale și a sustenabilității. Planul este să depășim pragul de 11 milioane de euro venituri anul acesta. Am crescut și echipa: am adus 2 oameni noi de vânzări și 6 traineri. De asemenea, avem o echipă de comunicare pe care o implicăm în proiectele de transformare organizațională în care suntem consultanți”

Andrei Goșu, managing partner al grupului Ascendis

Tot în 2024, Ascendis va investi 200.000 euro în dezvoltarea consultanților proprii, prin participarea acestora la programe de training și conferințe internaționale.

Din totalul veniturilor de aproximativ 11 milioane de euro ale grupului în 2023, peste 9 milioane de euro au fost înregistrate pe Ascendis Consulting – programe de training, consultanță și evenimente corporate. Birourile din Republica Moldova și din Ucraina au generat vânzări de câte peste 400.000 de euro fiecare, iar 750.000 de euro au reprezentat veniturile din platforma de învățare digitală Code of Talent. Pe de altă parte, anul acesta Ascendis a luat decizia de a închide biroul din Serbia, pentru că nu a generat rezultatele dorite.

Piața de training de programe de tip soft skills, estimată la o valoare anuală de 30-40 de milioane de euro anual, va crește semnificativ în următorii ani, pe mai multe segmente. Există o creștere a cererii pentru programe de training susținute financiar de Uniunea Europeană, cu accent pe digitalizare. De asemenea, mai există solicitări pentru dezvoltarea competențelor de leadership în sectorul public și pentru programe menite să sporească eficiența operațională și conștientizarea asupra subiectelor legate de sustenabilitate.

Grupul Ascendis, fondat în 1997, este format din companiile Ascendis Consulting (training, team building și evenimente corporate, consultanță, servicii de evaluare, coaching, studii de piață), Code of Talent (platformă de învățare digitală realizată în parteneriat cu compania Co-Factor), Ascendis Moldova și Ascendis Ucraina.

Foto: © Dan Grytsku | Dreamstime.com

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Numărul autorizațiilor de construire din București s-a redus la jumătate, iar suprafața utilă a scăzut cu 62% în ultimii trei ani

Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…

13 minute ago

Părinții din mediul rural consideră că uneori e nevoie să bați copiii pentru a-i educa

World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…

37 de minute ago

Gabriel Ghiță, Mastercard: Personalizare cu ajutorul datelor

Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…

55 de minute ago

Mercedes și E.ON colaborează pentru dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru clienții business

Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…

2 ore ago

Caroli lansează Humus Maestro, o selecție de cinci variante de humus fără E-uri

Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…

2 ore ago

66 CEO se alătură unui program executiv accelerat

Beyond Business School, companie fondată de antreprenorii în serie Andra Ghibuțiu și Grégoire Vigroux, anunță lista finală cu cei 66…

3 ore ago