Grundig se relansează cu o nouă imagine. Terracotta este acum culoarea brandului
Reading Time: < 1 minutLansat în 1945, brandul de electrocasnice Grundig se prezintă în această toamnă cu o nouă campanie de comunicare, ”It starts at home”, prin care își propune să să inspire grijă pentru viitor.
Parteneriat între Grundig și Massimo Bottura
Campania este narată de ambasadorul Grundig, Massimo Bottura, care împărtășește și întruchipează valorile companiei. Deținător și chef al Osteria Francescana, restaurant cu 3 stele Michelin listat pe primul loc mondial în topul restaurantelor în perioada 2016 – 2018, Massimo Bottura este, de asemenea, un activist social și fondatorul ONG-ului “Food for Soul”. În 2019, revista Time l-a numit drept unul dintre cei mai influenți oameni ai planetei.
”It starts at home” pornește de la un clip manifesto cu Massimo Bottura și continuă cu o serie de execuții video dedicate categoriilor de cuptoare, mașini de spălat și televizoare.
Campania se desfășoară la nivel internațional, în special în Germania, Anglia, Italia, Franța, Spania și țările nordice.
Terracotta, noua culoare Grundig
Logo-ul brandului și schema de culori de fundal de pe toate materialele vizuale sunt acum Terracotta.
”Terracotta este o culoare inspirată de pământ, iar Grundig a ales-o atât din raționamente de etică, cât și de estetică, pentru a exprima legătura strânsă cu mediul înconjurător și respectul pentru acesta. Culoarea inspiră căldură și umanitate, elemente care sunt specifice intimității propriului cămin. De asemenea, noua schemă de culori este una atemporală, care face parte din istoria umană încă din vremea olăritului, și care va rămâne reprezentativă și în viitor.”, spun reprezentanții brandului.
Grundig face parte din portofoliul Arçelik Group și este prezent în peste 140 de țări din întreaga lume.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz