Stiri

GROWTHCON, conferință pentru marketerii care vor rezultate palpabile

Reading Time: 2 minute

Prima ediție de GROWTHCON are loc, în 26 mai, la Cluj Napoca și aduce față în față profesioniști și experți din domeniu care ne vor învăța cum să facem față provocărilor și tendințelor actuale și cum să mișcăm lucrurile pentru a produce rezultatele dorite. În cadrul conferinței, aceștia vor discuta despre growth marketing, growth strategies și go-to-market strategies. Dacă și pentru tine, marketingul este un stil de viață, specialiștii în domeniu te invită la un eveniment care pune la un loc tactici și strategii cu scopul de a transforma o problemă de marketing în rezultate pozitive de business.

Pe parcursul unei zile, vei avea acces la conținut strategic, perspective de marketing, networking și discuții cu profesioniști din domeniu. Printre speakerii zilei se numără: Oana Mădălina Vasiu, Content-based Marketing Consultant; Sergiu Iacob, Head of Marketing PublishDrive; Bogdan Cârlescu, VP of Marketing Creatopy; Iris Grossman, Head of Marketing Operations,Apointfix; Gabriel Dombri, CEO Tapptitude & Angel Investor; Marian Hurducaș, Marcom Strategy Consultant; Roxana Hurducaș, Brand Audit & Consultant; Adelina Noge, Marketing Manager Flipsnack. Aceștia vor împărtăși cu întreaga audiență experiența lor profesională, obstacolele pe care le-au întâmpinat în acest domeniu, dar și sfaturi practice care vor fi de mare folos în planificarea, dezvoltarea și implementarea de noi strategii care să aibă impact. Din pasiunea pentru marketing și din dorința de a transmite mai departe poveștile care au creat afaceri profitabile, conferința își propune să lase partea teoretică în plan secundar și să aprofundeze partea practică, cu profesioniști care au făcut lucrurile să se miște și au pus în aplicare strategii eficiente de creștere.

„Din cei 15 ani de experiență în marketing mi-am dat seama de un lucru: marketingul fără rezultate este zero. De aceea, cred că este o nevoie fundamentală pe piața din România de a crea un context în care marketerii să treacă la următorul nivel și să producă strategii și campanii palpabile pentru brandurile pentru care lucrează”, transmite Robert Katai – Marketing & Communication Manager și organizator al conferinței.

Participarea la eveniment este gratuită, iar înscrierea se face pe site-ul conferinței:https://growthcon.ro/.

Team

Recent Posts

Moroccanoil a lansat în România gama de colorare a părului Color Rhapsody Ultimates și cea de îngrijire a scalpului

Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…

2 ore ago

Proiectul „Culture & Cultures. Connecting the Dots” lansează turul audio al satului Biertan de Ziua Patrimoniului Mondial UNESCO în România

Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…

3 ore ago

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

3 ore ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

4 ore ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

4 ore ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

4 ore ago