Groupama, daune de peste 1 mil de lei după furtuna de săptămâna trecută
Reading Time: 2 minuteGroupama Asigurări a achitat în avans 240.000 lei unui grup de companii din Maramureş afectate de furtuna de săptămâna trecută şi 790.000 lei, plăţi parţiale, pentru persoanele fizice care au avizat daune provocate de aceleaşi evenimente.
Groupama Asigurări a plătit un avans de 240.000 lei dintr-o daună estimată la 2,4 milioane lei produsă la companiile unuia dintre cei mai vechi clienţi ai săi, ȋn urma furtunilor de săptămâna trecută. Companiile Sofa Works, Euroconfil şi Taparo din Târgu Lăpuș, județul Maramureș, au fost serios afectate, fiind ȋnregistrate avarii atât ale clădirilor (acoperişuri, pereți), cât şi ale utilajelor și ale stocului de marfă. Respectând angajamentul de a asigura continuitate clienţilor săi, Groupama Asigurări a decis plata ȋn avans, la 4 zile de la avizarea daunei, astfel ȋncât companiile să poată procura materia primă şi să ȋşi continue activitatea de producţie, arată compania, într-un comunicat de presă.
„Promisiunea pe care o facem către toți clienții noștri este aceea de a fi alături de ei atunci când au mai mare nevoie, iar situația cu care s-a confruntat partenerul nostru de la Târgu Lăpuș reprezintă exact momentul în care probăm acest angajament. Pentru a veni în sprijinul acestuia și pentru a-i oferi continuitate în activitate ȋntr-o situtaţie excepţională, am aprobat în avans această plată, decizie care este ȋn linie cu măsurile de plată ȋn avans pentru clienţii persoane fizice afectaţi de aceleaşi catastrofe naturale”, a declarat François Coste, Director General al Groupama Asigurări.
„Groupama Asigurări a fost alături de noi şi ne-a ajutat să facem pași cât mai rapizi pentru a depăși această situaţie. Corect, rapid și simplu, așa au funcționat lucrurile din secunda în care am anunțat dauna și până în momentul în care banii ne-au fost virați în cont. Ne bucurăm să avem alături un astfel de partener”, a declarat Ioan Filip, proprietarul celor trei companii.
Plata în avans a acestei daune face parte din pachetul de măsuri excepţionale luate de Groupama Asigurări ȋn urma fenomenelor meteo neobişnuite înregistrate ȋn perioada 16-17 septembrie, pentru a asigura continuitatea clienților în situații de dificultate extremă, respectiv de a face plata daunelor avizate în timp real, în baza avizului de daună și a poliței de asigurare. 2000 lei au fost astfel plătiți clienţilor, anticipând realizarea dosarului complet de daună, urmând ca la finalizarea acestuia plata să fie completată, acolo unde va fi cazul.
Astfel, până în acest moment, Groupama Asigurari a achitat ȋn avans suma de 790.000 lei pentru peste 60% din clienții persoane fizice ai companiei care au suferit pagube, urmând ca până la sfârşitul acestei săptămâni să se realizeze plăţi pentru toţi clienţii afectaţi de evenimentele meteorologice extreme.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz