Finanțe

Groupama Asigurări, creștere cu 16% a veniturilor

Reading Time: 2 minute

Groupama Asigurări a încheiat anul 2016 cu o creștere profitabilă de 16%, cu 5 puncte peste nivelul pieței. Anul trecut, compania a subscris prime în valoare de 932,3 milioane lei și a înregistrat un profit IFRS de aproximativ 30 milioane lei. Totodată, rata netă de recomandare a Groupama Asigurări a ajuns la 66 în 2016, față de 55 în 2015, iar gradul de satisfacție a clienților a ajuns la 92%, conform studiului IRSOP realizat în septembrie 2016.

“Preferat și profitabil” au fost obiectivele strategice în baza cărora ne-am condus business-ul în ultimii 4 ani iar rezultatele ne confirmă din nou că mergem în direcția bună. Avem un brand puternic, valori solide solidaritate, proximitate, responsabilitate și performanțăo echipă implicată și o strategie de dezvoltare care funcționează și pe care o vom continua”, spune François Coste, CEO Groupama Asigurări.

Linia Asigurărilor Non-Viaţă a avut o contribuţie de 900,9 milioane lei anul trecut, în creştere cu 18,7% faţă de perioada similară din 2015, în timp ce rezultatul tehnic net după comisionare s-a îmbunătăţit cu 19,2%, în cea mai mare parte datorită creșterii rezultatelor pe segmentele CASCO și RCA. 

Linia CASCO a înregistrat o creștere globală de 6,3% până la 357,7 milioane lei anul trecut susținută de o evoluție bună pe toate canalele de distribuție și foarte bună a canalului Leasing;

Segmentul Property, inclusiv Agro, s-a bucurat de o creştere de 1,5% până la 193,7 milioane RON în 2016, asigurările agricole fiind în creștere cu 3,4%, iar asigurările de locuințe cu 6,3%;

În cazul Asigurărilor de Sănătate şi Accidente, primele subscrise au înregistrat o creștere de 52,3% anul trecut, ajungând până la 23 milioane lei ca urmare a îmbunătățirii prezenței pe piață și a creșterii graduale a portofoliului; 

Linia Alte asigurări Non-viaţă a înregistrat o creştere de 8%, până la 38,6 milioane lei, cu o performanță bună pe sub-segmentele CMR, Răspunderi civile și foarte bună pe Asigurări de călătorie în străinătate.

Asigurările de Viaţă au scăzut cu 32%, înregistrându-se însă o creștere prin Rețeaua Proprie în pofida provocărilor pieței.

“În 2017, vom profita de dinamica comercială actuală pentru a ne consolida poziția între liderii pieței și vom continua să fim alături de clienții noștri, asigurând continuitatea planurilor lor personale și profesionale, atunci când apar evenimente neprevăzute”, spune François Coste, CEO Groupama Asigurări.

În 2017, eforturile Groupama Asigurări se vor îndrepta către consolidarea poziției de asigurător cu un nivel ridicat de calitate a serviciilor, la un preț corect și care este astăzi unul dintre punctele majore de diferențiere în piața de asigurări din România. De asemenea, angajamentul colaboratorilor și angajaților noștri, precum și evoluția indicatorilor de brand se numără printre priorități. Aceste priorități vor avea ca rezultat creșterea cu 10% a primelor brute subscrise în 2017 și un nivel al profitului comparabil cu cel înregistrat în 2016, 30 milioane lei.

 

 

Oana Voinea

Recent Posts

Hanwha își deschide filială în România pentru a livra vehicule armatei naționale

Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…

2 minute ago

Rezident, creștere de peste 50% în 2024 din închirierea apartamentelor în regim hotelier

Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…

4 minute ago

Numărul autorizațiilor de construire din București s-a redus la jumătate, iar suprafața utilă a scăzut cu 62% în ultimii trei ani

Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…

o oră ago

Părinții din mediul rural consideră că uneori e nevoie să bați copiii pentru a-i educa

World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…

2 ore ago

Gabriel Ghiță, Mastercard: Personalizare cu ajutorul datelor

Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…

2 ore ago

Mercedes și E.ON colaborează pentru dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru clienții business

Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…

3 ore ago