Gregory’s își continuă consolidarea în sectorul coffee & food snack pe piața românească, semnând pentru cinci noi unități în București.
Zonele vizate sunt: Lipscani, Centrul Vechi și Băneasa Shopping City, toate unitățile Gregory’s din România fiind operate în sistem franciză. Unitățile din Centrul Vechi și Băneasa Shopping City se vor ocupa și de evenimente speciale.
“Trecem printr-o perioadă de creștere a pieței de coffee & food snack din România. Apetitul consumatorilor pentru produsele grecești este în creștere, sunt aproximativ 1.000 de clienți care ne aleg zilnic. Am semnat deja contracte pentru a deschide noi magazine în zone precum: Militari, Balotești, Colloseum Retail Park, Mihai Bravu și o clădire de birouri”, a declarat George Makridis, CEO al Green Break SRL, compania care deține brandul Gregory’s în România.
Gregory’s oferă o gamă variată de specialități de cafea, deserturi și gustări, în fiecare locație fiind disponibil și un bar de vitamine care pune la dispoziție fresh-uri din fructe și legume și specialități vegane sau cu conținut scăzut de calorii.
PPC a avut o performanță solidă și în trimestrul al treilea, continuând tendința pozitivă din cele două trimestre anterioare. În…
Euforia Retreat & Spa a înregistrat în lunile de vară un grad de ocupare în medie de 80%, față de…
După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…
Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…