Sustenabilitate

Green Revolution lansează primul Pop-up de infrastructură, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România

Reading Time: 4 minute

Asociația Green Revolution, primul ONG de ecologie urbană din România, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard, propun o soluție inovatoare pentru problema infrastructurii de sustenabilitate: Pop-up-uri de infrastructură.

Noul concept integrează câteva elemente esențiale pentru viitorul sustenabil al României:

  • Susține mobilitatea alternativă prin parcarea securizată de biciclete BBOX.
  • Contribuie la decarbonizarea transportului logistic din orașe prin dotarea cu serviciul FANbox .
  • Încurajează transportul sustenabil prin montarea stațiilor de încărcare pentru vehicule electrice.
  • Investește în eficiența energetică prin utilizarea panourilor solare.
  • Promovează colectarea selectivă și gestionează managementul deșeurilor prin montarea unui aparat de colectare ambalaje SGR și NON SGR.

Primul Pop-up de acest gen, dezvoltat de Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, a fost amplasat în sectorul 3, la intersecția Bulevardului Unirii cu Nerva Traian. Acest concept își propune rezolvarea câtorva dintre problemele majore pe care le au oamenii din comunități atunci când vine vorba despre sustenabilitate și gestionarea resurselor.

“Proiectele noastre răspund la problemele actuale ale societății. Bucureștiul are de atins obiective de decarbonizare a transportului, de colectare a deșeurilor, de reducerea a poluării și de îmbunătățire a calității aerului, conform țintelor impuse de Comisia Europeană. Soluții există, singurul lucru de care este nevoie este prioritizarea omului în planificarea urbană sustenabilă. Pop-up-ul de infrastructură este un exemplu de astfel de soluție, care credem că va fi îmbrățișată de comunitatea din zonă. Obiectivul nostru este să continuăm să dezvoltăm astfel de proiecte în București până la finalul anului, urmând ca de anul viitor să mergem și în alte orașe ale țării.”

Raluca Fișer, președinte Green Revolution

În contextul creșterii achizițiilor de mașini electrice, folosirea bicicletei ca mijloc de transport de către tot mai mulți români, conștientizarea importanței colectării și reciclării ambalajelor și nevoia de a beneficia de servicii de tip FANbox, acest concept agil și inovator este o necesitate ce salvează timp și resurse.

Proiectul are ca scop și încurajarea atât a cetățenilor deschiși la adoptarea viitorului sustenabil, cât și susținerea și motivarea reprezentanților din sectorul privat, ce se pot lovi adesea de barierele birocratice sau a instituțiilor de stat.

“Suntem parteneri Green Revolution încă de la lansarea I’Velo, primul program de bike-sharing și una dintre cele mai prolifice inițiative de ecologie urbană din România. Ne bucurăm că am intrat într-o nouă etapă de dezvoltare a parteneriatului și că împreună putem aduce, acum, o soluție inedită de sustenabilitate urbană. În toate demersurile de implicare în comunitate, venim cu o viziune orientată spre impact pozitiv și credem că putem aduce schimbări semnificative când ne concentrăm pe tot ceea ce ne unește: grija și dorința de a aduce îmbunătățiri reale în jurul nostru, iar primul Pop-up de Sustenabilitate este un bun exemplu în acest sens.”

Laura Mihăilă, Director de Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank România

În lunile următoare continuă amplasarea de astfel de Pop-up-uri de infrastructură și în alte cartiere bucureștene. De asemenea, Green Revolution lansează invitații către toate brandurile și companiile sustenabile pentru a-și crea un astfel de Pop-up de infrastructură personalizat.

„Până în 2050, se estimează că mai mult de două treimi din populația globală va locui în zone urbane. Odată cu accelerarea procesului de urbanizare, apar și provocări semnificative ce țin de necesitatea de a dezvolta comunități echitabile, sustenabile și inovative. Soluția la aceste provocări este transformarea digitală. În cadrul Mastercard, colaborăm activ cu parteneri publici și privați, precum și cu ONG-uri, pentru a oferi soluții pentru smart cities, de la infrastructură și mobilitate, la incluziune și dezvoltare economică. Suntem încântați să fim alaturi de Raiffeisen Bank și Green Revolution pentru acest proiect inovator, care, prin versatilitatea și utilitatea sa, va avea un impact pozitiv în comunitățile locale.”

Ioana Gorgăneanu, Vice President, Head of Marketing & Communications Southeast Europe, Mastercard

Green Revolution este o asociație de ecologie urbană, fondată în anul 2009, cu obiectivul de a face orașele din România mai verzi, mai curate și mai prietenoase cu mediul înconjurător. Green Revolution inițiază și implementează proiecte ample de educație de mediu și dialog constructiv cu autoritățile și stakeholderii implicați pentru îmbunătățirea politicilor și strategiilor de mediu. Printre proiectele cele mai cunoscute ale Green Revolution se numără centrele de bikesharing Ivelo, platforma de știri de mediu Green Report, conferințele și Gala Green Report, dar și Roaba de Cultură, prima pajiște urbană din București.

Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România deservind peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.800 de angajați în 284 de unități, 1.131 ATM-uri & MFM-uri și peste 27.800 POS-uri. Raiffeisen Bank contribuie la dezvoltarea societății prin finanțarea economiei reale și sustenabile, fiind implictă și în comunitate, prin susținerea a 5 piloni de dezvoltare: educație, ecologie urbană, sport ca stil de viață sănătos, inovație și, nu în ultimul rând, artă și cultură. Din 2023, Raiffeisen Bank propune o nouă abordare și perspectivă asupra serviciilor bancare, prin lansarea “Banking 1:1„, o modalitate interactivă de a simula configurarea unui plan financiar pentru clienții noștri, folosind aplicația Smart Finance, dezvoltată de echipa din România.

Mastercard este o companie de tehnologie în industria globală de plăți, care dezvoltă o economie digitală atotcuprinzătoare, ce oferă tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor. Compania acoperă peste 210 țări și teritorii.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Liga punctelor Penny continuă cu echipamente și accesorii sportive pentru cluburi de fotbal de copii, juniori și tineret

Programul Liga punctelor, desfășurat între 11 septembrie și 5 noiembrie 2024, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, a reușit…

o oră ago

Cum a făcut David Vest muzică în Est în anii ’80

A fost, cel mai probabil, singurul interpret american de rock, jazz și blues care a venit în România pentru a…

o oră ago

Colaborare tbi bank – DAW Management Broker pentru achiziția de asigurări, inclusiv RCA, cu plata în rate fără dobândă

tbi bank a încheiat un parteneriat cu unul dintre cei mai mari brokeri de asigurări din România, DAW Management, pentru…

2 ore ago

OPPO Find X8 Pro s-a lansat în Europa

OPPO a anunțat joi lansarea globală a seriei Find X8, Europa fiind regiunea care prezintă în exclusivitate modelul premium, Find…

2 ore ago

Răzvan Pascu își vinde participația în compania olandeză FlightClaim pentru 1,3 mil. euro

Antreprenorul și consultantul în turism Răzvan Pascu a anunțat vânzarea participației sale în compania olandeză Flight Claim într-o tranzacție de…

2 ore ago

„Moromeții 3” se lansează oficial în cinematografele din întreaga țară

După un maraton de 7 zile de evenimente speciale în București, Cluj, Iași, Tulcea, Piatra Neamț, Brăila și Constanța, pelicula…

3 ore ago