MarComm PR Publicitate Stiri

Grayling deschide un centru de creație și strategie pentru regiunea CEE

9 iul. 2024 3 min

Grayling deschide un centru de creație și strategie pentru regiunea CEE

Reading Time: 3 minute

Grayling, agenție de comunicare globală prezentă și în România, a lansat hub-ul Ignite CEE, care va funcționa ca suport pentru serviciile de comunicare strategică şi creație ale birourilor Grayling din 10 țări din regiunea CEE, inclusiv România.

Hub-ul, cu sediul în Varșovia, este specializat în analiza audienței, dezvoltarea strategiilor de comunicare, campanii creative, concepte experiențiale, campanii de social media și conținut creativ.

IGNITE CEE va fi condus de Lukasz Napora, directorul de creație al biroului Grayling din Varșovia din ultimii cinci ani, care a lucrat pentru branduri renumite precum Visa, BMW, TikTok, Primark, FREENOW, Tetra Pak sau Nobu. În rolul de Senior Creative al IGNITE CEE se alătură Jan Fraczek, un specialist cu o vastă experiență în agenții precum WebTalk și Berry Kolektyw Kreatywny, ce a realizat campanii de succes în regiunea CEE pentru Heinz, BNP Paribas, Triumph sau Tymbark.

Napora și Fraczek vor colabora cu echipe formate din experți în date și strategie pe fiecare din cele zece piețe din Europa Centrală și de Est, inclusiv România, Bulgaria, Republica Cehă, Croația, Ungaria, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ucraina.

Grayling a lansat Ignite CEE

IGNITE CEE este o extensie a IGNITE Global, un alt hub al agenției Grayling înființat la Londra acum cinci ani, ce reunește specialiști cu experiență globală și diversă din Marea Britanie, Franța, Singapore, Hong Kong și China. Hub-ul Ignite Global are studiouri de creație în Londra și Hong Kong și oferă servicii integrate de design și producție la nivel global.

Hub-ul global pe care l-am lansat acum cinci ani, IGNITE Global, ne-a arătat că cererea pentru creativitate în serviciile de comunicare este în creștere. Însă pe lângă creativitate, punem accent și pe o strategie bine gândită, bazată pe date. Astfel, prin IGNITE CEE, ne putem oferi expertiza către mai mulți clienți din regiune și putem crea campanii care au impact local și rezonează cu mai multe țări din Europa Centrală”, a declarat Lukasz Napora, director de creație al Ignite CEE.

Lansarea IGNITE CEE susține angajamentul nostru de a inova și îmbunătăți serviciile pe care le oferim clienților din Europa Centrală și de Est. Echipele noastre din această regiune au deja o reputație excelentă în livrarea de proiecte creative și eficiente. Investiția pe care o facem pentru a aduce talente strategice și creative în echipa noastră ne va ajuta să consolidăm serviciile pe care le oferim la nivel local, întărind în același timp serviciile hub-ul IGNITE Global”, a menționat Nathan Kemp, Chief Innovation Officer al Grayling.

Ignite CEE va sprijini serviciile de creație și strategie și ale biroului Grayling din România. Grayling România este una dintre principalele companii de consultanţă de afaceri axată pe comunicare, oferind  strategii integrate de Relații Publice și Afaceri Publice, bazate pe date, pentru corporații și organizații de pe piaţa locală, regională și internațională.

Prima agenție internațională de comunicare ce a intrat pe piața din România, în 1998, Grayling rămâne una dintre puținele companii de consultanță full-service capabile să ofere experiență de top la nivel internațional, adaptată pieței locale. Cei peste 20 de consultanți ai Grayling România provin din domenii diverse, oferind clienţilor o expertiză bogată şi variată în domenii precum consultanță de management, jurnalism, relații guvernamentale, politici publice și marketing.

Grayling este singura companie de consultanță în comunicare de pe piața locală capabilă să ofere servicii integrate de comunicare corporativă, relații publice și afaceri publice la aceleaşi standarde înalte, compania excelând în fiecare dintre aceste domenii.

Implementarea cu succes a serviciilor integrate de consultanță în comunicare de business a permis Grayling România să îşi construiască un portofoliu de clienți remarcabil din punct de vedere al valorii brandului, complexității proiectelor, și, cel mai important, al longevității relației cu clienții.

Portofoliul de clienţi al agenţiei include companii precum Bolt, Diageo, Google, ING, IKEA, Netflix, Pokerstars, Primark, Visa, Vienna Insurance Group.

Despre Grayling

Cu 30 de birouri în întreaga lume, Grayling are acoperirea unei agenţii globale. Având o expertiză vastă în domeniul comunicării, relaţiilor guvernamentale, afacerilor publice, strategiilor digitale şi creative, cu tehnologii proprii şi o cultură incluzivă, Grayling dezvoltă campanii integrate de comunicare şi relaţii guvernamentale pentru clienţii săi.

Grayling face parte din Accordience, alături de Citigate Dewe Rogerson, Red şi Cirkle.

Array

Articole pe aceeași temă: