Pentru întâlnirile de business sau dacă doriți să descoperiți încântătorul Arad, Grant Hotel Boutique este o surpriză neașteptat de frumoasă. Definit de conceptul unic de a plasa oaspetele în centrul universului său, acest hotel îți transformă șederea într-o adevărată experiență.
O călătorie de business la Arad se poate transforma într-o clipă într-o experiență, iar pentru echipa Biz este deja o amintire frumoasă care ne-a determinat să refacem planurile de team building pentru următorul an și să revenim cu încântare la Grant Hotel Boutique din Arad.
Din momentul în care îi treci pragul, hotelul te încântă cu designul elegant și atenția la detalii, iar primirea călduroasă îți conferă o stare de bine și de liniște, exact așa cum îți dorești după un drum lung și numeroase întâlniri de afaceri.
Căldura și eleganța decorului se completează apoi cu serviciile impecabile, iar grădina interioară a hotelului te cucerește pur și simplu. Celia Țițirigă Gale, antreprenoarea care a deschis pe 3 octombrie 2020 Grant Hotel Boutique, ne-a împărtășit povestea hotelului.
Ce aduce Grant Hotel Boutique orașului Arad?
O oaza de eleganță și de relaxare. Acel spațiu dedicat mediului de business care Aradului îi lipsea și ne bucurăm că a fost primit cu încântare de turiști. Inițial, ne gândeam să fie un hotel în stilul toscan, dar după ce am văzut locul am decis că este mult mai potrivit un hotel clasic, elegant, și reacțiile clienților pe care i-am avut până acum arată că am luat decizia bună.
Grant HB îmbunătățește standardele de cazare din zonă și oferă mâncare bună, odihnă divină și relaxare cât se poate! Avem 12 camere care pot acomoda până la 24 de persoane. Oferim și conceptul work from hotel, iar când va veni vremea bună, grădina noastră interioară și piscina încălzită vor completa serviciile pe care le oferim. În plus, celor care doresc le oferim posibilitatea să viziteze, însoțiți de un ghid, cele mai frumoase zone din Arad, cât și podgoriile și cramele din jurul orașului și organizăm și degustări de vinuri.
Ați deschis hotelul în plină pandemie. Ce planuri aveți pentru următoarea perioadă?
Da, în cel mai greu moment pentru Horeca. Nimeni nu știa că vom trece prin această perioadă. De trei ani lucrăm la acest hotel și, da, am resimțit când l-am deschis pe 3 octombrie cât de greu este să atragi clienți și că nici un plan de business nu era pregătit pentru așa ceva. Suntem însă optimiști, nu avem ce face. Sperăm să trecem cu bine peste această perioadă.
Trebuie să ne susținem și să ne ajutăm unii pe alții pentru că noi facem eforturi mari să susținem businessul și știm că singuri nu putem trece peste pandemie. De aceea îi invit pe cei care vor să ne cunoască să vină să vadă ce înseamnă un business cu suflet! În plină pandemie, noi oferim atenție și grijă.
Nu avem un restaurat propriu încă, dar colaborăm cu un restaurant și putem oferi toate serviciile de masă dorite. Suntem atenți la detalii și avem un mic dejun pe care vrei să-l mănânci cu ochii. Sunt de părere că, dacă nu e îmbietor, nu te atrage, și de aceea nu facem rabat la calitate. Pentru tot ce servim colaborăm cu cei mai buni producători locali și internaționali, pentru că hotelul este pentru mine un proiect de suflet în care am canalizat toată energia și ne dorim ca în viitor să devină o franciză și să creștem ideea de boutique hotel în țară.
Hotelul este impresionant. Care este povestea designului de la Grant?
Am gândit un ambient care să transforme fiecare vizită într-o experiență rafinată și apoi într-o amintire care să te facă să revii. Pentru că prima impresie contează, am ales stilul neoclasic pentru arhitectură și design. Nu am făcut rabat la calitate și am dorit să armonizăm marmura, lemnul și textilele catifelate folosite pentru a oferi distincție, iar tablourile și obiectele de decor sunt modul nostru de a împărtăși cu oaspeții noștri dragostea pentru artă și frumos.
Știm că turiștii vor aprecia atenția la detalii și confortul și atmosfera caldă, dar mai ales serviciile ireproșabile și, când am ales să folosim doar mobilier italian sau saltele din Spania, cu aceeași grijă am ales și produsele cosmetice folosite, de la Rituals, dar și muzica pe care o auziți în hotel.
Ce vă place cel mai mult la acest business?
Îmi place interacțiunea cu oamenii. Să cunosc oaspeții și să discutăm subiectele zilei, dacă doresc. Îmi place să organizez și să oferim servicii de înaltă calitate și știu că și ei apreciază când proprietarul este prezent și este atent la detalii, gata mereu cu o vorbă bună și pregătit să-i facă să se simtă bineveniți.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…