Cu ocazia Crăciunului, Granini îi îndemnă pe români să trăiască din plin emoția sezonului festiv și să o transmită mai departe cu bucurie, prin mesaje de iubire și urări de suflet pentru toți apropiații lor.
În perioada 6-21 decembrie, cei care trec pragul centrului comercial „ParkLake Shopping Center” din București sunt invitați să intre în spiritul sărbătorilor de iarnă şi să petreacă câteva clipe magice la bradul împodobit de Granini. În plus, inspirați de mesajul campaniei „Fructele iubesc Granini. Tu pe cine iubești?”, vor putea să îi surprindă pe cei dragi scriindu-le gânduri de bine și aducându-le un zâmbet în prag de sărbătoare.
Cei care își exprimă astfel urările de sărbătoare la bradul Granini pot lua cu ei cărțile poștale, pentru a le oferi ei înșiși celor dragi, sau le pot încredința reprezentanților Granini care, precum elfii lui Moș Crăciun, le vor expedia negreșit, până la finalul anului!
„Crăciunul acesta, Granini ne aduce împreună! Cu o campanie specială și plină de emoție, ne dorim să inspirăm iubire, generozitate și empatie – valorile esențiale ale spiritului sărbătorilor. De peste 18 ani în România, Granini continuă să fie alături de consumatori, oferind nu doar gustul inconfundabil, ci și ocazia de a crea momente de conexiune autentică. La bradul Granini, îi invităm pe toți, iubitori ai brandului sau nu, să-și redescopere bucuria de a fi aproape de cei dragi și de a împărtăși frumusețea Crăciunului. Să celebrăm împreună magia sărbătorilor!”
Simona Potecu, Vicepreședinte Marketing Tuborg Romania
Bradul decorat cu ornamente în forme de fructe delicioase, care amintesc de savoarea inconfundabilă a sucurilor Granini, își așteaptă colindătorii la etajul 1 al centrului comercial, unde va rămâne amplasat pe toată durata sărbătorilor de iarnă.
„Iarna asta, Granini dublează experiența gustului fructelor delicioase cu cea a faptelor bune și te invită să simți mai intens magia sărbătorilor și să fii mai aproape de oamenii dragi din viața ta. Și de sufletul tău. În plus, în perioada de dinaintea sărbătorilor ne dorim să aducem copiilor de la Spitalul Grigore Alexandrescu un zâmbet şi să îi suprindem cu surprize cu gust de fructe, iar către Filiala de Cruce Roșie Sectorul 1 București vom trimite sticle Granini pentru a le distribui beneficiarilor lor. Astfel, vă invităm pe toţi să fiţi alături de noi şi să aducem bucurie acum, în prag de sărbătoare. Fiecare postare, cu fotografii sau filmări de lângă bradul Granini, cu tag către pagina Granini România și hashtag #GraniniCraciun se transformă în sticle de suc donate.”
Cristina David, Marketing Services Director & Brand Manager Granini
În cadrul campaniei „Fructele iubesc Granini. Tu pe cine iubești?”, Granini va dona către Filiala de Cruce Roșie Sector 1 București câte o sticlă de suc pentru fiecare postare realizată de la bradul Granini și urcată pe rețelele de socializare în perioada 6-21 decembrie. Cei care doresc să participe la această acțiune sunt rugați să marcheze cu hashtag-ul #GraniniCraciun fotografiile și filmările postate, și să menționeze cu tag pagina de Instagram, respectiv de Facebook Granini Romania.
Marca germană Granini a luat ființă în 1965 și este prezentă în peste 70 de țări din lumea întreagă. Granini se află în portofoliul Tuborg România din 1996 și este disponibilă pe piața locală de băuturi răcoritoare în mai multe arome și mixuri de fructe, împărțite pe trei segmente: suc 100%, nectar şi băuturi răcoritoare necarbonatate.
Tuborg România, unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piața locală, are un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Carlsberg, Holsten, SKOL Original, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen, 1664 Blanc, Bucur, Somersby, precum şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.
Garanti BBVA Leasing, parte a Grupului Garanti BBVA România, își consolidează angajamentul de a sprijini întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri)…
Conferința Globală IAA „Creativity4Better” a adus din nou la București know-how și speakeri internaționali de prestigiu pentru pasionații și profesioniștii…
Nespresso își reafirmă angajamentul pentru sustenabilitate prin publicarea unui studiu de Analiză a Ciclului de Viață (Life Cycle Assessment -…
Conduce o agenție care și-a extins portofoliul de clienți, dar în același timp a și făcut eforturi continue pentru a…
La Palatul Cesianu-Racoviță, eleganța este la ea acasă. O demonstrează din nou și selecția de ceasuri, bijuterii și accesorii exclusiviste…
Regina Maria continuă să investească în îmbunătățirea calității serviciilor oferite pacienților și anunță mutarea Policlinicii Băneasa într-un locație nouă, modernă…