Graffiti Plus (GRF+) va practica idea co-design cu și pentru branduri active în societate.
Prin noua poziționare, GRF+ își propune să dezvolte un produs de comunicare integrat, cu o echipă multidisciplinară, axată pe crearea de conținut relevant. Agenția va pune mai mult efort pentru a construi campanii și un produs de consultanță care se concentrează pe o mai mare conexiune cu societatea.
Schimbarea identității de brand are loc ca urmare a unui proces de dezvoltare continuă început în anul 2019. Agenția a lucrat constant, cu plus și minus, la perfecționarea modelului de business, punând accent pe dezvoltarea echipei, orientarea produsului către mai mult impact și accelerarea diversificării, atât în portofoliu cât și în aria de servicii.
„Un drum lung uneori te învață, alteori te forțează. Uneori te obosește, alteori te energizează. Sunt 25 de ani de când mergem pe un asemenea drum, iar 2022 este punctul de alimentare. Dăm refresh lumii Graffiti ca să pornim o nouă agenție, mai adaptată la cerințele actuale din PR, marketing și sustenabilitate. O agenție pentru noua relație dintre client, ecosistem de parteneri și rezultate cu impact măsurabil, totul alimentat de idea co-design. Mulțumim pentru tot GraffitiPR, bine ai venit GRF+,” a spus Bogdan Tomoiagă, Director Executiv GRF+.
„Despre ce e plusul? E a doua întrebare după «Cum se citește*». Plusul e despre ambiția noastră de a susține branduri active în societate. Branduri care caută soluții, relevanță și impact. Indiferent că anunțăm un brand de biscuiți, un CEO sau un proiect de sustenabilitate, putem fi mai activi în viața audienței, astfel mai relevanți pentru business și pentru societate”, continuă Irina Ciocan-Stănescu, Managing Partner GRF+.
*Se citește Graffiti Plus, se scrie GRF+
Transformarea este susținută și de datoria de a acționa pentru susținerea industriei de comunicare prin parteneriate menite sa crească nivelul de pregătire si implicare al viitorilor colegi de industrie.
Astfel, GRF+ a semnat un parteneriat cu Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării (FJSC), pentru a susține modernizarea spațiilor de învățare, căutarea de soluții pentru mai multă relevanță și apropierea studenților de industrie. Proiectul punctează valorile pe care GRF+ dorește să le transmită prin noua poziționare: relevanța în industrie, conexiune cu societatea și cu viitorii specialiști, comunicare cu sens, leadership asumat și co-design de idee.
„FJSC s-a remarcat întotdeauna prin conexiunea cu industria marcom, astfel că salutăm deschiderea spre mediul academic a GRF+ și susținerea reciprocă. Ne onorează parteneriatul cu GRF+, studenții noștri vor fi primii care vor avea de câștigat din colaborarea cu creativiii și strategii agenției. Ne bucurăm să concretizăm proiecte pe care le-am imaginat împreună cu alumni FJSC, acum parte din echipa GRF+. Sala 614 Meaning+, un spațiu de co-design FJSC și GRF+ este doar începutul,” a spus Antonio Momoc, Conf. Univ. Dr., Decan, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.
„Început din pasiune și dezvoltat cu profesionalism, Graffiti PR s-a reinventat constant, uneori chiar înaintea vremurilor. Dacă mă uit pe «fereastra» noului GRF+, găsesc un peisaj al industriei de PR complex, interesant și conectat la nevoile și aspirațiile comunităților. Construcția colegilor din Palatul Universul impune și astăzi prin calitate, consistență și deschidere,” a spus Dana Oancea, Președintele Forum for International Communications și fondatoarea Romanian PR Award.
Noua identitate GRF+ a fost conturată in-house, departamentul de creație dezvoltând visual & audio branding și designul interior al agenției care energizează echipele. Culorile reprezintă un mix de creativitate (mov), grijă (roz) și precizie în impact (lime). Noul nume își propune să păstreze esența construcției Graffiti din cei 25 de ani se istorie și să deschidă noi drumuri prin adăugarea simbolului +.
Obiectivul GRF+ este acela de a ajunge la soluții care să genereze conversații relevante, să fie ancorate în societate și susținute de o execuție creativă memorabilă. Numim acest obiectiv meaning+, un indicator intern de calitate al produsului dezvoltat de consultanții noștri, născut din credința că soluțiile de PR rămân esența proiectelor de comunicare cu impact pe termen lung.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…