Graffiti PR, afiliat exclusiv pentru România al rețelei gobale Ketchum, și New Moon își reunesc forțele în comunicarea digitala printr-un parteneriat strategic. GraffitiPR cumpără pachetul majoritar al New Moon, însă agențiile își păstrează independența, iar echipele vor colabora în cazul proiectelor comune.
În timp ce departamentul de conținut digital din Graffiti PR, condus de Mădălina Săvulescu, Head of Digital, va oferi în continuare clienților săi servicii de digital PR, strategie de comunicare online și social media printr-o perspectivă integrată de comunicare, parteneriatul cu New Moon face parte din strategia Graffiti PR de extindere a capabilităților și serviciilor sale, ca răspuns la nevoile clienților de soluţii de transformare digitală interconectate.
Fondată de Mădălina Turbatu și Andreea Gavrilă în 2019, agenția New Moon este specializată în inteligență creativă aplicată în mediul digital. Cu o experiență cumulată de aproape 30 de ani în domeniul publicității digitale, cele două tinere antreprenoare aduc un portofoliu solid de knowhow și proiecte de media și advertising implementate pentru clienți corporate sau antreprenori români.
“Suntem într-o nouă eră a marketingului. Totul este format dintr-o bucată de aici și o bucată de dincolo, iar digitalul în orice manifestare a sa este locul în care consumăm tot mai mult conținut, fie că e muzică, film, text, opinie sau sport. Partenerierea dintr-o agenție de PR de top și o agenție de digital la început de drum, dar cu oameni cu multă experiență în spate, asta își propune – să aducă un conținut mai bun, mai rapid, cu o complexitate și o zonă de storytelling mai mare care să fie consumat într-un mediu digital pe un device de orice tip. Ne dorim ca din acest parteneriat să producem conținut mai bun, cu digital first ca manifestare, cu oameni de calitate, care fac echipă cu clientul de fiecare dată și cu meaning + în prim plan,” spune Bogdan Tomoiagă, Managing Director Graffiti PR.
„Noua economie digitală dictează noi oportunități de afaceri, provocări constante pentru orice portofoliu de clienți care are nevoie de soluții digitale complexe – date, conținut, tehnologie, platforme integrate sau produse custom. Parteneriatul cu Graffiti PR reprezintă un pas natural în dezvoltarea noastră și suntem entuziasmate de potențialul pe care această colaborare îl va adăuga în extensia serviciilor de comunicare oferite de rețeaua Graffiti PR,” menționează Mădălina Turbatu, Business Director New Moon.
Andreea Gavrilă, Digital Strategy and Creative Director New Moon:
„Strategia pe termen lung a echipei New Moon, în contextul parteneriatului cu rețeaua Graffiti PR, este să redefinim interacțiunea digitală a audiențelor cu brandurile printr-o abordare autentică și orientată către oameni. Pe măsură ce vom avansa, ne propunem să construim produse și experiențe unice, care să stabilească un nou standard de calitate și meaning în industria de Digital PR din România.”
Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…
NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…
Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…
Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…
Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…