Stiri

Google News Initiative organizează workshop-uri pentru jurnaliști

Reading Time: 2 minute

Google News Initiative organizează o serie de workshop-uri pentru jurnaliști în această vară. Vor fi 4 sesiuni care vor prezenta în amănunt instrumente Google care pot ajuta jurnaliștii în realizarea unor materiale de impact și/sau verificarea informațiilor.

Workshop-urile se derulează live pe YouTube și sunt în limba engleză, dar participanții pot activa subtitrările și traducerea automată dacă vor să aibă și versiunea în română.

Cele 4 sesiuni

Google Earth Studio –  4 iulie, ora 18.00

Luisa Fernau, specialist în cadrul Google News Initiative și jurnalistă multimedia, îi va ajuta pe jurnaliști să își construiască poveștile folosind instrumente de cartografiere și detalia crearea de animații 3D. Învățați cum să prezentați rute și să creați cadre peisagistice, similare cu cele ale dronelor, folosind Google Earth Studio.”

Factcheck Explorer, SynthID, About this Image – 11 iulie, ora 18.00

Mevan Babakar, responsabil pentru credibilitatea știrilor și informațiilor, va prezenta cele mai recente instrumente și abordări ale Google pentru combaterea dezinformării. De la noutăți despre Factcheck Explorer la avansul Deepmind pe zona SynthID și integrarea „About this Image” în Search, această sesiune va oferi jurnaliștilor instrumentele și cunoștințele necesare pentru a înțelege și combate fenomenul de propagare a știrilor false.

Google Trends – 25 iulie, ora 18.00

Keila Guimarães este analist în cadrul echipei Trends de la Google, ajutând redacțiile să transforme datele din Search în perspective utile. În acest workshop, vom explora cele mai recente tendințe, vom învăța cum să valorificăm datele din Search și vom vedea exemple reale de cum aceste date pot fi utile pentru jurnaliști.

Pinpoint – 8 august, ora 18.00

Megan Chan, News Ecosystem Product Marketing Lead, și Yuval Shukroon, Pinpoint Product Manager, vă vor învăța cum să eficientizați investigațiile, să descoperiți tipare ascunse în seturi mari de date și să ajungeți la știre mai rapid, folosind platforma de cercetare pentru jurnaliști de la Google, Pinpoint.

Alex Rădescu

Recent Posts

Brandurile de spirtoase și activarea de festival în 2024

Vara aparține festivalurilor și concertelor mari în aer liber, evenimente în cadrul cărora brandurile găsesc o portiță perfectă pentru a…

27 de minute ago

Gazonul clubului Liverpool, îngrijit de echipamente Husqvarna

Din 2021, FC Liverpool folosește mașini de tuns gazon robotizate Husqvarna pentru a menține condițiile impecabile ale spațiilor verzi de…

35 de minute ago

MetLife a publicat raportul de sustenabilitate. Viitor mai încrezător

Grupul MetLife, în cadrul căruia este afiliat unul dintre principalii jucători din piața asigurărilor de viață din România, Metropolitan Life,…

37 de minute ago

THE DROP semnează o campanie antidrog dedicată tinerilor, pentru festivalul BEACH, PLEASE!

Festivalul BEACH, PLEASE! și Ministerul Afacerilor Interne, prin Agenția Națională Antidrog (ANA), lansează o campanie antidrog dedicată tinerilor, semnată de…

o oră ago

Catinvest, investiție de 36 de milioane de euro în extinderea ElectroPutere Parc din Craiova

Grupul francez de real estate Catinvest anunță consolidarea ElectroPutere Parc ca unul dintre cele mai mari centre de retail din…

2 ore ago

Un nou contract cu RetuRo pentru producătorii de băuturi ce trebuie să aplice normele SGR

O nouă versiune a contractului pentru producătorii de băuturi, din categoriile apă îmbuteliată, băuturi răcoritoare, bere, cidru, vin şi băuturi…

2 ore ago