Google a notificat utilizatorii din întreaga lume privind închiderea, în septembrie, a două produse care au fost utile specialiștilor marcom. Instrumentele Google Optimize și Optimize 360 nu vor mai fi disponibile după 30 septembrie 2023. Prin această decizie, Google își direcționează utilizatorii către adoptarea testării A/B în cadrul Google Analytics 4.
”Am lansat Google Optimize în urmă cu peste 5 ani, cu scopul de a le permite companiilor de toate dimensiunile să testeze cu ușurință și să îmbunătățească experiențele utilizatorilor. Înțelegem valoarea testelor A/B pentru specialiștii în marketing, prin urmare, în următoarele săptămâni, vom oferi noi modalități care să le ofere companiilor posibilitatea de a realiza experimente la scară largă”, se arată în informarea transmisă utilizatorilor Google Optimize și Optimize 360.
Pentru a se înțelege unii cu alții, europarlamentarii au nevoie de interpreți chiar și în ”casa lor”, fie că este…
Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…